نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 خرداد 1399
ساعت 15:00

صحبت‌های کارگردان The Last of Us Part 2 درباره شهر سیاتل در بازی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته نیل دراکمن، یکی از دلایل انتخاب شهر سیاتل در Last of Us 2 برخوردار بودن این شهر از لوکیشن‌هایی متنوع است.

دنباله بازی شدیدا محبوب The Last of Us، تا موعد عرضه رسمی فاصله زیادی ندارد و طرفداران این بازی، در مجموع اطلاعات و نمایش‌های کافی و مناسبی را تا قبل از تصمیم گرفتن به شروع تجربه بازی به دست آوردند. نویسنده و کارگردان خلاق بازی The Last of Us Part 2 یعنی نیل دراکمن، که از خالقان اصلی بازی اول هم بود، اخیرا در مصاحبه‌ای به لوکیشن‌های بازی جدید اشاره کرده است. لازم به ذکر است که در Last of Us 2 نیز به مانند بازی اول، بازیکنان در یک سفر طولانی و مملو از خطر در آمریکای پساآخرالزمانی قرار می‌گیرند که این شامل عبور از شهرها و سکونت‌گاه‌های عمدتا ویران شده و تصاحب شده توسط طبیعت است.

نیل دراکمن در مصاحبه اخیر خود، گفته که سازندگان دلایل مشخصی برای انتخاب شهر سیاتل به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوکیشن‌های بازی داشتند. به گفته او، اصلی‌ترین دلیل این بود که این شهر بزرگ، در مجموع از لوکیشن‌هایی برخوردار است که از بسیاری جهات متنوع و مطبوع سازندگان بوده است.

یکی از دلایل انتخاب شهر سیاتل به خاطر برخوردار بودن این شهر از تعداد زیادی لوکیشن‌های متنوع است. ما این را می‌دانستیم که الی قرار است مدت زمان زیادی را در شهر بگذراند و مشابه سنت قدیمی بازی‌های ناتی داگ، ما مایل بودیم که این حضور طولانی همراه با سوییچ کردن چندین باره موقعیت و لوکیشن‌ها از نظر استایل و طراحی بصری باشد. به این ترتیب تیم ما مطالعه زیادی روی معماری و دیگر ویژگی‌های این شهر داشت و مناطق سرسبز و جنگلی که در بخشی از این منطقه وجود دارد. آن‌ها چندین لوکیشن مختلف را بررسی و اسکن کردند تا ما بتوانیم شهر را بیش از پیش نزدیک به واقعیت و معتبر طراحی کنیم.

و اینجا این مورد هم نیاز بود که طراحان مرحله‌ها نیز روی این اسکن‌ها و بررسی‌های صورت گرفته از بافت و معماری شهر مطالعه داشته باشند. اینکه کدام لوکیشن‌ها برای گردش و جستجو می‌تواند جذاب باشد یا با توجه به سیستم جدید فیزیک در موتور ساخت بازی، می‌توان چه مدل پازل‌های جدید و متفاوتی خلق کرد.

دراکمن همچنین گفت که سازندگان در این فکر نیز بودند که چطور از این لوکیشن‌ها، می‌توان در بخش مبارزات استفاده کرد.

برای مبارزات در بازی، این یک اصل همیشگی و دائمی بود که ما چیزهای آشنا را با ناآشنا ترکیب کنیم. ما انواع مشخصی از افراد مبتلا به بیماری نظیر Stalker ها را داریم که گاهی زنده و نزدیک به یک دیوار در کمین هستند و گاهی هم روی زمین افتاده و مردند و اتفاق خاصی نمی‌افتد. گاهی هم آن‌ها دیوار را می‌شکافند و به دنبال شما می‌دوند.

بازی The Last of Us Part 2 قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به صورت انحصاری PS4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.