نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 خرداد 1399
ساعت 09:00

عرضه نسخه Stadia بازی Cyberpunk 2077 با تاخیر صورت می‌گیرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته استودیو CD Projekt RED عرضه نسخه گوگل استیدیا بازی Cyberpunk 2077 همزمان با موعد انتشار در دیگر پلتفرم‌ها نیست.

با توجه به اطلاعیه تازه استودیو CD Projekt، بازی موردانتظار سایبرپانک 2077 که قرار است در اواخر شهریور امسال منتشر شود، با چند ماه تاخیر و در اواخر سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم Google Stadia منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که گوگل استیدیا به عنوان یک پلتفرم تجربه بازی از طریق استریم آنلاین، در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و از ابتدای لانچ تاکنون، در زمینه جذب گیمرها با مشکلات زیادی مواجه بوده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع، تعداد کم بازی‌های موجود در کتابخانه این پلتفرم است؛ کتابخانه‌ای که حالا مشخص شده بازی Cyberpunk 2077 را به شکل همزمان با سایر پلتفرم‌ها دریافت نمی‌کند.

گزارش اخیر اولین بار از طریق وب‌سایت شرکت منتشر شده است؛ جایی که به گفته سی‌دی پراجکت، این بازی در روز ۱۷ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود و نسخه گوگل استیدیا بازی، در اواخر سال ۲۰۲۰ در این پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه استیدیا تاکنون در جذب بازیکنان پرشمار چندان موفق عمل نکرده است، این موضوع و عدم عرضه همزمان یک بازی موردانتظار نظیر Cyberpunk 2077 خبری نگران‌کننده برای گوگل و طرفداران محسوب می‌شود. پیرامون Cyberpunk 2077، رویداد خبری اختصاصی نیز در روز ۲۵ ژوئن (۵ تیر) و با عنوان Night City Wire برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود سکانس‌های گیم‌پلی جدیدی هم به نمایش گذاشته شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.