نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 13 تیر 1399
ساعت 15:00

تاریخ عرضه و کاورهای روی جلد NBA 2K21 معرفی شدند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دمیان لیلارد، زیون ویلیامسون و کوبی بریانت، تصاویر روی جلد نسخه‌های مختلف بازی NBA 2K21 خواهند بود.

شرکت 2K به تازگی تاریخ عرضه بازی NBA 2K21 برای کنسول‌های نسل کنونی را اعلام و عرضه نسخه مخصوص بازی برای پلتفرم‌های نسل بعدی را تایید کرده است. این شرکت، همچنین کاورهای روی جلد برای نسخه‌های مختلف بازی را نیز فاش کرده که در روی این کاورها، تصاویری از ستارگان بسکتبال NBA یعنی دمیان لیلارد، زیون ویلیامسون و البته کوبی بریانت نیز دیده می‌شود که در اوایل سال 2020 در اثر سانحه درگذشت. گفتنی است که دمیان لیلارد تصویر روی جلد مخصوص برای این بازی در کنسول‌های کنونی است. تصاویر زیون ویلیامسون برای نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهمی PlayStation 5 و Xbox Series X استفاده خواهد شد. درنهایت نیز کوبی بریانت نیز قرار است روی جلد نسخه ویژه «Mamba Forever Edition» دیده شود که جایگزین نسخه‌های سنتی «Legend Edition» این سری خواهد بود. به گفته 2K، این ستارگان نمایندگان امروز، آینده و البته تاریخچه NBA هستند.

در اطلاعیه اخیر 2K، سرانجام تاریخ عرضه بازی نیز مشخص شده، و حالا می‌دانیم که بازی در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلتفرم‌های نسل فعلی منتشر می‌شود. با توجه به این اعلامیه، طرفداران سری می‌توانند از حالا اقدام به پیش‌خرید بازی نیز کنند. نکته جالب درباره بازی این است که نسخه نسل نهمی بازی به صورت جداگانه و از پایه ساخته شده و قرار است از روز اول عرضه PlayStation 5 و Xbox Series X نیز به صورت جداگانه برای فروش عرضه شود. این نسخه از بازی وعده گرافیک و جزئیات بیشتر، ویژگی‌های آنلاین عمیق‌تر، مادها و حالت‌های قابل بازی بیشتر را می‌دهد و به این ترتیب، به صورت جداگانه و با 10 دلار قیمت بیشتر یعنی 70 دلار به فروش خواهد رسید.

nba 2k21 covers

2K در یک بخش دیگر، گفته که با توجه به درگذشت کوبی بریانت در اوایل سال و یک عمر تلاش بی‌وقفه او برای موفقیت و پیروزی و همچنین میراثی که برای بسکتبال و NBA به جای گذاشته است، آن‌ها تصمیم گرفتند تا به جای نسخه Legend Edition، این نسخه را امسال با عنوان Mamba Forever Edition منتشر کنند. گفتنی است که کوبی بریانت در نزد طرفداران با عنوان Black Mamba شناخته می‌شد و مرگ او در اثر سانحه سقوط هلی‌کوپتر در اوایل سال، واکنش‌ها و پیام‌های تسلیت پرشماری را از جانب بسیاری از شخصیت‌ها و ستارگان ورزش در دنیا به دنبال داشت. او در دوره فعالیت خود سابقه 5 قهرمانی در لیگ NBA سراسری، 18 مرتبه انتخاب به عنوان All-Star، دو مرتبه انتخاب به عنوان باارزش‌ترین بازیکن فینال و چندین و چند افتخار فردی و تیمی را در زمان حضور در تیم Los Angeles Lakers در کارنامه ثبت کرده بود. او همچنین در سری بازی‌ها نیز در تصویر جلد بازی NBA 2K10، تصویر جلد نسخه Legend Edition بازی NBA 2K17 و حالا نیز در نسخه افتخاری و ویژه Mamba Forever Edition بازی NBA 2K21 حضور داشته است.

اطلاعیه 2K پس از این گرچه اشاره مجددی به فروش جداگانه بازی NBA 2K21 در پلتفرم‌های نسل هشتمی و نسل نهمی می‌کند، ولی گفته که تلاش داشته تا روش‌هایی برای اتصال بازیکنان این دو نسخه پیاده‌سازی کند. برای مثال بخش MyTEAM در تجربه بازی با هر دو نسخه شامل ویژگی Cross-Progression و بخش اعتبارهای مشترک نیز هستند که البته فقط مخصوص نسخه‌های مختلف بین نسلی از هر کدام از دو پلتفرم (PS4 به PS5 یا Xbox One به Xbox Series X) خواهد بود. این موضوع شامل نسخه Mamba Forever Edition نیز می‌شود که به گفته 2K، خریداران این نسخه می‌توانند نسخه مخصوص نسل بعدی را برای همان خانواده کنسول، به صورت رایگان و بدون هزینه اضافی دریافت کنند. این نسخه از بازی قرار است با قیمت 100 دلار منتشر شود.

2K درنهایت گفته که خبرهای بیشتری درباره این بازی، تا موعد عرضه باقی مانده که در آینده به اشتراک گذاشته می‌شوند. این شامل رونمایی از موسیقی متن، نمایش گیم‌پلی و ویژگی‌های دو نسخه نسل کنونی و نسل نهمی بازی خواهد بود. NBA 2K21 قرار است در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی‌اسیتشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر شود. نسخه مخصوص نسل نهمی بازی برای PS5 و Xbox Series X نیز در تعطیلات پایانی سال 2020 و همزمان با عرضه این کنسول‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.