نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 خرداد 1402
ساعت 11:00

تیم سازنده Marvel’s Midnight Suns با تعدیل نیرو مواجه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Marvel’s Midnight Suns یکی از عناوین عرضه شده در طول چند ماه اخیر است که علیرغم انتظارات بالا، درنهایت نتوانست در کسب محبوبیت و نظر مثبت بین طرفداران و منتقدان موفق عمل کند. این بازی مشخصا عملکرد ضعیفی در بحث مالی و فروش داشت و در همین رابطه، به تازگی گزارشی منتشر شده که فاش می‌کند استودیو سازنده بازی یعنی Firaxis اخیرا با تعدیل نیرو مواجه بوده است. این گزارش که توسط منابع نزدیک به استودیو و توسط Axios منتشر شده، فاش می‌کند که به تازگی 30 بازیساز از این تیم جدا شدند.

پس از این گزارش، 2K Games به عنوان ناشر استودیو Firaxis در اطلاعیه‌ای گزارش را تایید کرد و گفته که تعدیل نیرو با این هدف انجام شده که تمرکز بیشتری ایجاد شود و همچنین سطح بهره‌وری استعدادهای شاغل در استودیو بالا رفته و آن‌ها در اولویت‌های مهم‌تری به کار گرفته شوند. به گفته 2K Games این تصمیم همچنین کمک می‌کند که استودیو همچنان به توسعه بازی‌های محبوب و موفق ادامه بدهد. گفتنی است که در طول ماه‌های اخیر گزارش‌ها از تعدیل نیرو و اخراج کارمندان زیاد بوده و در این مدت خبر اخراج 10 هزار نفر از مایکروسافت (از جمله در برخی استودیوهای ایکس‌باکس)، تعطیل شدن استودیو Pixelopus سازنده Concrete Genie توسط سونی، تعدیل نیرو در تیم The Molasses Flood که در ساخت نسخه فرعی سری ویچر با سی دی پراجکت همکاری داشتند از آن جمله هستند.

در ارتباط با Firaxis البته اشاره‌ای به اسامی افراد جدا شده دیده نمی‌شود و مشخص نیست که این اتفاق شامل حال Jake Solomon رئیس یا Steve Martin مدیر استودیو نیز بوده یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.