نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 24 تیر 1399
ساعت 09:00

مایکروسافت تاریخ عرضه Microsoft Flight Simulator را اعلام کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت و Asobo Studio سرانجام تاریخ عرضه بازی Microsoft Flight Simulator را برای ماه آینده تایید کردند.

جدیدترین بازی استودیو Asobo Studio یعنی Microsoft Flight Simulator، اخیرا تریلر جدیدی دریافت کرده و سرانجام تاریخ عرضه رسمی بازی نیز فاش شده است. براساس این خبر، بازی Microsoft Flight Simulator حدود یک ماه دیگر یعنی در روز 18 آگوست (28 مرداد) عرضه می‌شود، و از هم‌اکنون امکان پیش‌خرید بازی در پلتفرم پی‌سی نیز فراهم شده است. نکته جالب دیگر در این زمینه، این است که مشترکان Game Pass در پی‌سی از همین حالا امکان pre-install بازی را هم دارند. شما در ادامه تریلر لانچ پیش‌خرید بازی را مشاهده می‌کنید.

 

بازی Microsoft Flight Simulator در تریلر اخیر نیز همچنان خود را یک بازی جاه‌طلبانه نشان می‌دهد، که از نظر گرافیکی و بصری نیز چشم‌نوار به نظر می‌رسد. طرفداران مجموعه، مدت‌هاست که منتظر این دنباله بودند و این انتظار با توجه به زمینه کلی بازی، و وجود داشتن بیش از دو میلیون شهر و محیط و دنیایی بسیار بزرگ برای گردش، ارزش خودش را خواهد داشت. این بازی به خاطر استفاده از نقشه‌های واقعی و به‌روز و استفاده از تکنولوژی Azure، تقریبا کل جهان را برای گردش شبیه‌سازی کرده است. این شامل حداقل 40 هزار فرودگاه و محوطه برای فرود آمدن هواپیما نیز می‌شود.

Microsoft Flight Simulator جدای از عرضه در PC، برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. دوره بتای بسته بازی نیز از روز 30 جولای (9 مرداد) شروع خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.