نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 تیر 1399
ساعت 18:00

بتای عمومی بازی جدید Hyper Scape هم‌اکنون در پی‌سی در دسترس است

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با انتشار تریلر سینماتیک رسمی Hyper Scape، یوبی‌سافت اعلام کرده که دوره بتای عمومی بازی در PC شروع شده است.

کمپانی یوبی‌سافت پس از چندین درز خبری، سرانجام تریلر سینماتیک و رسمی از بازی شوتر آنلاین و رقابتی خود یعنی Hyper Scape را منتشر کرده است. این شرکت همزمان با این خبر، این موضوع را نیز اعلام کرده که بازیکنانی که مایل هستند تا در دوره بتای عمومی این بازی رایگان و بتل رویال مشارکت داشته باشند، از همین حالا در پلتفرم پی‌سی امکان این کار را دارند. شما در ادامه تریلر سینماتیک و رسمی بازی را مشاهده می‌کنید. پیرامون بازی، اخیرا در جریان رویداد خبری Ubisoft Forward تریلر رسمی از گیم پلی نیز منتشر شده که می‌توانید از طریق یوتیوب تماشا کنید.

 

Hyper Scape در یک دنیای مجازی به نام Neo-Arcadia و در آینده‌ای پادآرمانی جریان دارد که در سال 2054، دنیا در حالی که جمعیت بسیار زیادی را در خود جای داده، اکثر مردم زمان خود را در این دنیای مجازی می‌گذرانند. دنیای این بازی، یک گیم‌پلی شدیدا رقابتی و بتل رویال را با انبوهی از ویژگی‌ها و مکانیک‌های جذاب ارائه می‌کند. همان‌طور که اعلام شد، این بازی درحال حاضر فقط در پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار دارد و تازه دوره بتای عمومی آن شروع شده است. با این حال عرضه بازی برای کنسول‌های خانگی نظیر پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.