نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 تیر 1399
ساعت 15:00

بازی Far Cry 6 همراه با تریلر رونمایی رسما معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به تریلر رونمایی Far Cry 6، تاریخ عرضه این بازی و برخی جزئیات داستانی آن فاش شده است.

یکی از وقایع خبری که تقریبا هرساله به صورت روتین اتفاق می‌افتد، درز پیدا کردن برخی بازی‌های در دست ساخت کمپانی یوبی‌سافت در حدفاصل کنفرانس‌های خبری شرکت است. این اتفاق در سال 2020 نیز با بازی Far Cry 6 تکرار شد و این بازی، از چند روز پیش به صورت گسترده‌ای لیک شد. در این زمینه، حتی شصیت ضدقهرمان اصلی یعنی جیانکارلو اسپوزیتو، بازیگر شناخته‌شده سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul، کلیات داستانی و تاریخ عرضه بازی نیز پیش از رونمایی رسمی لیک شده بودند. در هر صورت، این بازی در رویداد اخیر Ubisoft Forward به صورت رسمی همراه با تریلر رونمایی معرفی شد، که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

 

همان‌طور که معلوم هم شده بود، ضدقهرمان این بازی توسط جیانکارلو اسپوزیتو نقش‌آفرینی شده است. او در این بازی نقش شخصیت Anton را دارد که رئیس‌جمهور و درواقع دیکتاتور یک کشور (به نظر لاتین) است. او در این تریلر، به پسر خود یاد می‌دهد که کشور و مردم خود را چگونه می‌بیند و بهترین روش برای سرکوب انقلابی که در کشورش ایجاد شده چیست.

بازی فار کرای 6 در تاریخ 18 فوریه 2021 (30 بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.