نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 تیر 1399
ساعت 09:00

تاریخ عرضه رسمی و تریلر جدید Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد Ubisoft Forward، یوبی‌سافت تاریخ عرضه رسمی و تریلر جدید Assassin’s Creed Valhalla را منتشر کرد.

پس از مدت‌ها انتظار، یوبی‌سافت سرانجام گیم‌پلی ویدیو رسمی از بازی Assassin’s Creed Valhalla را در جریان رویداد شب گذشته Ubisoft Forward به اشتراک گذاشت. این ویدیو برخلاف تریلرهای قبلی، شامل سکانس‌های گیم‌پلی، مبارزات، داستان و ... می‌شوند، و توضیحات خوب و جامعی را درباره اینکه بازی چه چیزهایی برای عرضه دارد ارائه می‌کند. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

شخصیت اصلی بازی، یک شخص مونث/مذکر انتخابی با نام Eivor و از تبار اسکاندیناوی است، که مردم خود از فرهنگ وایکینگ را به سمت اسکان در جزیره انگلستان هدایت می‌کند. ویژگی‌های جدید زیادی از گیم‌پلی در این تریلر فاش می‌شود که از جمله آن‌ها، یک نقشه مخصوص برای ردگیری عملکرد متحدان، متنوع‌تر شدن و هرچه مرگبارتر شدن مکانیک‌های مبارزاتی، که این خصوصا به خاطر امکان تجهیز کردن دو سلاح به صورت مجزا از یکدیگر است. برای مثال حالا حتی می‌توان دو سپر را همزمان در دو دست داشت و مبارزه کرد. به این ترتیب تنوع واقعا زیادی در گیم‌پلی مبارزات وجود خواهد داشت. این بخش همچنین از هر زمان دیگری مرگبارتر شده و جدا شدن اجزای بدن نیز در اثر ضربات در بازی دیده می‌شود.

بخش جذاب دیگر، گیم‌پلی مخفی‌کاری بازی است که پس از حذف شدن در عناوین قبلی، حالت محبوب «مخفی‌کاری اجتماعی» بار دیگر و از طریق این بازی به مجموعه برگشته است. Eivor این قابلیت را دارد که با تجهیز گیرهای مناسب، خود را در گروه‌های مختلف مخفی کرده و بدون لو رفتن هویت به سمت هدف حرکت کند. شکار و مبارزه با حیوانات، گردش در محیط، مواجهه با برخی موجودات اساطیری و ... نیز در تریلر اخیر دیده می‌شود. لازم به ذکر است که یوبی‌سافت تریلر رسمی 30 دقیقه‌ای نیز از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

با توجه به تریلر، تاریخ عرضه رسمی بازی نیز حالا تایید شده، و مطابق لیک اخیر، Assassin’s Creed Valhalla قرار است در روز 17 نوامبر (27 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه شود. یوبی‌سافت همچنین یک بار دیگر عرضه بازی برای پلتفرم‌های نسل بعدی را نیز در تعطیلات پایانی سال 2020 تایید کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.