نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 06 مرداد 1399
ساعت 12:00

اشاره های جدید درباره کنسول های بیشتری از ایکس باکس برای نسل بعد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیر استودیو 343 Industries سازنده بازی Halo Infinite، به نظر وجود چند کنسول مختلف نسل بعد ایکس‌باکس را تایید می‌کند.

کمپانی مایکروسافت با تمام قوا درحال آماده‌سازی برای شروع یک نسل جدید از کنسول‌های بازی ایکس‌باکس می‌شود. این شرکت تاکنون از کنسول نسل بعدی Xbox Series X و کنترلر آن رونمایی و مشخصات سخت‌افزاری آن را هم اعلام کرده است. به علاوه بسیاری از بازی‌های فرست پارتی و Third Party برای کنسول نیز فاش شده، و به نظر همه چیز مهیای یک شروع پرقدرت برای ایکس‌باکس در اواخر سال 2020 است.

پیرامون کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس، البته همیشه این گمانه‌زنی و گزارش وجود داشته که شرکت قصد عرضه چند نوع مختلف از کنسول‌های Xbox Series X را دارد. کنسول فاقد درایو دیسک‌خوان، کنسول ارزان‌تر و ... که البته تاکنون جز Xbox Series X هیچ کدام از این مدل‌های دیگر احتمالی تایید نشدند. در همین رابطه، اخیرا گزارشی توسط Gameblog.fr منتشر شده که می‌تواند تاییدی برای این نظریه باشد. در این رابطه، این وبسایت در گزارشی گفته که در جریان یک رویداد پرسش و پاسخ، کریس لی مدیر استودیو 343 Industries در پاسخ به این سوال که تفاوت اجرای بازی Halo Infinite بین Xbox One و Xbox Series X تا چه میزان خواهد بود، او گفته که این بازی شوتر اول شخص به شکلی تولید شده تا «روی همه دستگاه‌های Scarlett» به خوبی اجرا شود. این اشاره جالب، درواقع به اسم رمز کنسول Xbox Series X که Scarlett است اشاره می‌کند.

اشاره به همه دستگاه‌های Scarlett توسط مدیر 343، درست در زمانی صورت گرفته که گمانه‌زنی‌ها درباره مدل تایید نشده Lockhart هم مرتبا بیشتر و بیشتر می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، تاکنون فقط یک مدل از کنسول Scarlett معرفی شده و به نظر می‌رسد که عرضه چند مدل کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس قطعی باشد. در این زمینه هرچند باید منتظر خبرهای رسمی از جانب مایکروسافت بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.