نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 06 مرداد 1399
ساعت 15:00

گزارش جدید از فروش بیش از 12 میلیون نسخه ای Batman: Arkham City

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش فاش می‌کند که Batman: Arkham City در سال اول عرضه، بیش از 12 میلیون نسخه فروش داشته است.

آخرین گزارش رسمی پیرامون آمار فروش بازی Batman: Arkham City، حدود هشت سال پیش منتشر شد؛ جایی که فاش می‌شد این بازی محبوب موفق شده تا در هفته اول انتشار، حدود دو میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین در پایان ماه چهارم نیز اعلام شد که فروش بازی حالا به بیش از 6 میلیون نسخه رسیده است. پیرامون آمار جدید، اخیرا حساب لینکداین مدیر بازاریابی سابق Warner Brothers Interactive Entertainment که در زمان این بازی کارمند شرکت بود، به این موضوع اشاره کرده که Batman: Arkham City تاکنون 12٫5 میلیون نسخه فروش معادل بیش از 600 میلیون دلار درآمدزایی داشته است.

لازم به ذکر است که فروش بیش از 12 میلیون نسخه‌ای بازی گرچه بسیار عالی محسوب می‌شود، ولی در مقایسه با درآمد حاصله، 600 میلیون دلار آمار چندان جالبی نیست. البته ذکر این نکته نیز مهم است که این بازی از چند ماه پس از عرضه، با کاهش قیمت نیز مواجه بود و همین موضوع می‌تواند مهم‌ترین نقش را در درآمد پایین بازی به نسبت آمار فروش آن داشته باشد.

پس از این بازی، سری آرکام نایت شاهد دریافت دو دنباله دیگر هم بود که البته آخرین نسخه یعنی Batman: Arkham Knight، از نظر فروش بهتر از هر دو بازی قبل عمل کرد. براساس آخرین گزارش فروش رسمی پیرامون آن بازی، Batman: Arkham Knight در چهار ماه اول عرضه با فروش بیش از 5 میلیون نسخه مواجه شد و آن را به رکورددار سریع‌ترین فروش در میان عناوین سری بتمن Arkham تبدیل کرد. درحال حاضر نیز پس از گذشت پنج سال از عرضه آن بازی، هنوز هیچ پروژه جدیدی از جانب استودیو راک‌استدی معرفی نشده است؛ موضوعی که ممکن است در آینده نزدیک سرانجام با تحول مواجه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.