نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 06 مرداد 1399
ساعت 18:00

کمپین Halo Infinite قابل تجربه به صورت دو نفره در حالت لوکال است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازیکنان Halo Infinite در حالت آفلاین می‌توانند با یک نفر دیگر و در حالت آنلاین با سه نفر دیگر کمپین بازی را تجربه کنند.

با تایید اخیر استودیو 343 Industries، حالا فاش شده که Halo Infinite در کمپین خود اجازه تجربه کو آپ و Split Screen را نیز می‌دهد. در جزئیات این حالت، بازیکنان در حالت لوکال می‌توانند به صورت دو نفره و در حالت آنلاین نیز حداکثر با 4 بازیکن کمپین بازی را به صورت مشترک تجربه کنند. جری هوک از طراحان بازی، اخیرا در حساب توییتری خود گفته که گرچه کمپین Halo Infinite در حالت آنلاین، می‌تواند میزبان چهار بازیکن به صورت Split Screen باشد، ولی در حالت لوکال هر بازیکن حداکثر با یک نفر دیگر می‌تواند این بازی را صورت مشترک دنبال کند. لازم به ذکر است که این خبر پس از انتشار تریلر گیم‌پلی بازی در جریان رویداد اخیر ایکس‌باکس منتشر شده است.

Halo Infinite اولین بازی در این سری خواهد بود که به صورت جهان‌باز ساخته شده و در آن سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی برای اکتشاف و استفاده وجود خواهد داشت. به گفته سازندگان، این بازی به عنوان پلتفرم پایه برای این سری در ده سال آینده نیز در نظر گرفته می‌شود، و به این ترتیب نباید به این زودی منتظر Halo Infinite 2 یا Halo 7 بود. از نظر خط داستانی، وقایع این بازی پس از وقایع انتهایی Halo 5 دنبال می‌شود و براساس یک گزارش، طول کمپین داستانی بازی از مجموع دو کمپین Halo 4 و Halo 5 نیز بیشتر خواهد بود.

بازی Halo Infinite قرار است در روز اول لانچ کنسول نسل بعدی Xbox Series X منتشر شود. این بازی همچنین برای بازیکنان Xbox One و ویندوز 10 نیز در دسترس قرار می‌گیرد. مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز می‌توانند این بازی را در روز لانچ در کتابخانه خود پیدا و تجربه کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.