نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 07 مرداد 1399
ساعت 18:00

ظاهرا تصویری از کنترلر سفید رنگ Xbox Series X درز پیدا کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ظاهرا تصویری لیک شده از مهمانی فرزند یکی از کارمندان مایکروسافت، کنترلر سفیدرنگ Xbox Series X را نشان می‌دهد.

براساس یک گزارش جدید که منشا اولیه آن Xbox Reddit بوده، تصویری از یک کنترلر Xbox Series X با رنگ سفید به بیرون درز پیدا کرده است. Xbox Series X و کنترلر جدید آن، از زمان معرفی تاکنون با رنگ تماما مشکی به نمایش گذاشته شده بودند و لیک شدن تصویری از کنترلر سفیدرنگ Xbox Series X سوالات مختلفی را ایجاد می‌کند. گفتنی است که این تصویر گرچه درحال حاضر در ردیت حذف شده، ولی می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

white xbox series controller

در این رابطه، Tom Warren از رسانه The Verge این فرصت را داشت تا برای مدتی با کاربری که اقدام به ارسال تصویر کرده صحبت کند. بر این اساس، فاش شده که این عکس در جریان یک مهمانی که توسط فرزند یکی از کارمندان مایکروسافت برگزار شده انداخته شده، و در این مهمانی علاوه بر نمایش این کنترلر سفیدرنگ حاضران امکان تجربه و کار با کنسول جدید ایکس‌باکس را هم پیدا کردند؛ موضوعی که به گفته کاربر، بسیار شبیه به رابط کاربری کنسول فعلی Xbox One است. در ادامه، این کاربر گفته که مهم‌ترین ویژگی جدید Xbox One قابلیت  Quick Resume بوده است.

درحالی که کاملا مشخص نیست این تصویر واقعا صحت دارد یا خیر، ولی فاش شدن کنترلر Xbox Series X به رنگی غیر از مشکی، شایعه وجود داشتن مدل ارزان‌تری از این کنسول نسل بعدی را بار دیگر تقویت می‌کند. در این رابطه گمانه‌زنی شده که این کنسول ارزان‌تر (که با اسم رمز Lockhart معروف شده) با رنگ سفید عرضه خواهد شد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که Xbox Series X یا کنترلر آن ،غیر از رنگ مشکی در رنگ‌های دیگر هم عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.