نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 08 مرداد 1399
ساعت 12:00

رئیس شرکت Valve کنسول Xbox Series X را به PS5 ترجیح می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گیب نیوول رئیس شرکت ولو، اخیرا گفته که اگر قصد انتخاب باشد او کنسول Xbox Series X را به PS5 ترجیح می‌دهد.

علیرغم ظهور رقبای جدید، کمپانی ولو و پلتفرم استیم همچنان به عنوان مهم‌ترین بازیگر در بازار گیمینگ کامپیوتر شناخته می‌شوند و به همین خاطر، شنیدن نظر رئیس این شرکت در زمینه عرضه کنسول‌های بازی بعدی سونی و مایکروسافت می‌تواند جالب باشد. گفتنی است که Valve پس از مدت‌ها، چند ماه پیش اقدام به عرضه یک بازی داخلی و بسیار خوش‌ساخت یعنی Half-Life: Alyx نیز کرد و انتظار می‌رود که از این کمپانی، در آینده بیشتر درباره ساخت و عرضه عناوین جدید بشنویم.

گیب نیوول رئیس کمپانی Valve Software، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که اگر قصد به انتخاب کردن باشد، او ایکس‌باکس را ترجیح می‌دهد چون این کنسول بهتری است. او در ادامه گفت:

من در رقابت میان آن‌ها هیچ نقشی ندارم و بهره شخصی نمی‌برم، ما در کمپانی ولو بیشتر کارها را با کامپیوترهای شخصی انجام می‌دهیم. با این حال اگر قصد انتخاب میان این دو باشد، من قطعا Xbox [Series X] را ترجیح می‌دهم.

لازم به ذکر است که گیب نیوول این مصاحبه را در کشور نیوزیلند انجام داده، جایی که او مدتی هست به خاطر ممنوعیت‌های وضع شده به خاطر ویروس کرونا امکان خروج از آن کشور را پیدا نکرده است. پیرامون اظهارنظر، او البته دلیل مشخصی درباره ترجیح دادن Xbox Series X به PS5 اعلام نکرده و به نظر می‌رسد که صرفا دیدگاه و ترجیح شخصی خود را گفته است. پیرامون دو کنسول پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، هر دو این پلتفرم‌های بازی نسل بعدی قرار است در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه شوند. در رابطه با Xbox Series X اخیرا گزارش‌هایی درباره عرضه در ماه نوامبر هم وجود داشته که باید منتظر خبرهای رسمی‌تر از جانب مایکروسافت بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.