نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 10 مرداد 1399
ساعت 15:00

تایید نسخه استیم و پشتیبانی از VR برای Microsoft Flight Simulator

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت عرضه نسخه استیم بازی Microsoft Flight Simulator را همزمان با انتشار نسخه ویندوز استور تایید کرده است.

نسخه جدید مجموعه شبیه‌ساز پرواز Microsoft Flight Simulator، تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد و طرفداران بازی‌های ژانر پرواز، امکان تجربه این بازی جاه‌طلبانه و بسیار بزرگ را پیدا خواهند کرد. پیرامون این بازی، مایکروسافت گرچه قبلا فقط به انتشار بازی از طریق فروشگاه ویندوز اشاره کرده بود، ولی حالا تایید کرده که این بازی به صورت همزمان در هر دو فروشگاه ویندوز و استیم در دسترس قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، عرضه این بازی به صورت همزمان از طریق فروشگاه‌های ویندوز و استیم در تاریخ 18 آگوست (28 مرداد) صورت می‌گیرد. این گزارش همچنین در ادامه تایید کرده که بازیکنان قرار است در یک بروزرسانی پس از عرضه رایگان، امکان تجربه بازی از طریق هدست‌های واقعیت مجازی را نیز پیدا کنند. به علاوه بازی در این حالت از سیستم حرکت سنجی TrackIP هم استفاده خواهد کرد. براساس این گزارش تاریخ  عرضه این آپدیت در پاییز 2020 خواهد بود.

همان‌طور که اشاره شد، بازی Microsoft Flight Simulator در تاریخ 28 مرداد از طریق فروشگاه‌های Windows Store و Steam برای پی‌سی منتشر می‌شود. مایکروسافت هنوز اطلاعات درباره عرضه نسخه Xbox One و یا پشتیبانی احتمالی در Xbox Series X را اعلام نکرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.