نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 10 مرداد 1399
ساعت 12:00

تاریخ عرضه نسخه های کنسولی Hyper Scape اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت تاریخ عرضه نسخه کامل بازی بتل رویال Hyper Scape را برای هر سه نسخه PS4، Xbox One و PC فاش کرد.

کمپانی یوبی‌سافت چند هفته پیش رسما از بازی کاملا جدید خود یعنی Hyper Scape رونمایی کرد که اولین تجربه این شرکت فرانسوی در بازار ژانر بتل رویال هم محسوب می‌شود. این بازی درحال حاضر دوره بتای خود را روی پلتفرم پی‌سی می‌گذراند و سازندگان، مشغول نهایی کردن بازی و آماده شدن برای عرضه نسخه نهایی هستند. در این رابطه، یوبی‌سافت اخیرا مشخص کرده که دوره بتای بازی در چه تاریخی به پایان می‌رسد و نسخه نهایی در چه موعدی منتشر خواهد شد.

براساس گزارش اخیر، فصل اول این بازی شوتر اول شخص و بتل رویال، قرار است در روز 11 آگوست (21 مرداد) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. فصل اول این بازی که قرار است با عنوان «The First Principle» عرضه شود، شاهد دریافت چند آیتم جدید نیز هست که از جمله آن‌ها یک سلاح به نام Dragonfly و همچنین یک هک به نام Magnet هستند. مادهای جدید محدود و مبتنی بر زمان نیز به این نسخه اضافه می‌شوند. برای بازی همچنین قرار داده شدن رویدادهای جدید و دوره‌ای نیز تایید شده است. این بازی گرچه به صورت رایگان عرضه می‌شود، ولی از یک battle pass پولی هم برخوردار است که در 100 tier دنبال می‌شود. گفتنی است که نسخه فعلی بتا به صورت 30 tier است.

بر همین اساس، دوره بتای بازی در پی‌سی نیز قرار است تا روز 2 آگوست (12 مرداد) دنبال شود. انتظار می‌رود که بازی به احتمال فراوان برای PS5 و Xbox Series X هم منتشر شود و در این رابطه، باید منتظر اطلاعات بعدی از جانب یوبی‌سافت باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.