نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 10 مرداد 1399
ساعت 09:00

به گفته CD Project دعوتنامه های بتای Cyberpunk 2077 تقلبی هستند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt RED دعوتنامه‌هایی که با عنوان ثبت نام در بتای بازی Cyberpunk 2077 ارسال شده را تقلبی می‌داند.

طرفداران عناوین نقش‌آفرینی، تا چد ماه دیگر سرانجام امکان تجربه بازی Cyberpunk 2077 را پیدا خواهند کرد. این جدیدترین محصول استودیو خوشنام CD Projekt RED است که با سری بازی‌های ویچر، توانایی خود را برای ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی پرجزئیات و داستان‌محور نشان داده است. با توجه به این پیش زمینه، جای تعجبی نیست که طرفداران پرشماری منتظر تجربه بازی هستند، و این موضوع البته می‌تواند باعث سوءاستفاده برخی نیز بشود.

سی‌دی پراجکت در رابطه با ارسال شدن ایمیل‌هایی به برخی طرفداران مبنی بر دعوت به دوره بتای بازی سایبرپانک 2077، ارسال کردن چنین ایمیل‌هایی را رد کرده و هشدار داده که این دعوتنامه‌ها تقلبی هستند. این شرکت همچنین گفته که با توجه به این که برنامه‌ریزی برای چنین کاری بسیار سخت است و به منابع اضافی زیادی احتیاج دارد، آن‌ها اصولا هیچ برنامه‌ای برای برگزاری دوره بتا ندارند و طرفداران باید مطمئن شوند که ایمیل‌های دریافتی حتما از نشانی مستقیم CD Projekt RED ارسال شده باشد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. سازندگان قبلا تایید کرده بودند که بازیکنان Xbox Series X و PS5 نیز بروزرسانی ارتقادهنده رایگان دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.