نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 11 مرداد 1399
ساعت 09:00

احتمالا تاریخ عرضه و قیمت PS5 و Xbox Series X به زودی مشخص می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ خبرنگار برنامه گیمینگی Kinda Funny، اخیرا ادعا کرده که اخبار تکمیلی PS5 و Xbox Series X در ادامه همین ماه میلادی منتشر می‌شود.

سونی و مایکروسافت علیرغم نمایش دادن کنسول‌های بازی نسل بعدی خود و همچنین برخی عناوین و بازی‌های این پلتفرم‌ها، همچنان برنامه‌های خبری بیشتری را برای ادامه کمپین تبلیغاتی PS5 و Xbox Series X در نظر دارند. درحال حاضر مشخص نیست که برنامه خبری بعدی برای این دو کنسول در چه زمانی پخش می‌شود، با این حال باید در نظر گرفت که تنها کم‌تر از چهار ماه تا عرضه PS5 و Xbox Series X باقی مانده است. پیرامون این موضوع، اخیرا عمران خان خبرنگار صنعت گیم و از مجریان برنامه Kinda Funny، ادعا کرده که هر دو شرکت سونی و مایکروسافت، برنامه خبری ویژه‌ای برای ماه آگوست (ماه کنونی میلادی) در نظر گرفتند.

در برنامه Kinda Funny، عمران خان از مجریان برنامه گفته که سونی و مایکروسافت قرار است در برنامه‌های مخصوص خبری خودشان که به صورت آنلاین پخش خواهد شد، پیرامون تاریخ عرضه و قیمت کنسول‌های بازی نسل نهمی خود صحبت کنند. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که در چند روز اخیر، شایعات از برگزاری رویداد بعدی State of Play سونی در ماه آگوست مطرح بود. برای مایکروسافت نیز شایعات مشابهی برای این ماه وجود داشته است. در هر صورت باید در نظر گرفت که این گزارش در حال حاضر توسط مایکروسافت و سونی تایید نشده، و در صورتی که صحت داشته باشد به زودی مشخص می‌شود.

عمران خان در بخش جالب دیگری از صحبت‌هایش، به این موضوع هم اشاره کرده که رویدادهای بعدی فقط درباره کنسول‌ها نیست و سونی و مایکروسافت، از عناوین جدید که خصوصا توسط استودیوهای third party ساخته شدند نیز رونمایی خواهند کرد. در هر صورت پیرامون این گزارش باید منتظر وقایع هفته‌های آینده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.