نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 22 مرداد 1399
ساعت 09:00

مایکروسافت عرضه Xbox Series X برای ماه آبان را تایید کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت سرانجام پنجره زمانی عرضه کنسول نسل بعدی خود یعنی Xbox Series X را برای ماه نوامبر/آبان تایید کرد.

پس از انتشار چند گزارش تایید نشده و همچنین شایعات مختلف از موعد عرضه نهایی کنسول Xbox Series X، مایکروسافت به تازگی رسما پنجره زمانی عرضه این کنسول را فاش کرده است. بر این اساس، کمپانی مایکروسافت قرار است در تاریخ اعلام‌نشده‌ای در ماه نوامبر / آبان ماه جاری، کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس را وارد بازار کند. براساس این خبر که اولین بار از طریق وبلاگ رسمی ایکس‌باکس یعنی Xbox Wire منتشر شده، مایکروسافت قرار است Xbox Series X را به صورت همزمان در کل دنیا در ماه نوامبر عرضه کند، که این لانچ شامل صدها بازی از چهار نسل کنسولی به همراه بیش از صد بازی بهینه شده برای کنسول بازی جدید مایکروسافت خواهد بود.

تاکنون چندین بازی از جمله Gears 5، Watch Dogs: Legion، Yakuza: Like a Dragon و ... بهینه‌سازی ویژه برای Xbox Series X را تایید کردند. بهینه‌سازی شدن این عناوین که در اصل برای کنسول‌های فعلی عرضه می‌شوند، در کنسول بعدی ایکس‌باکس به معنی استفاده از تکنولوژی‌های جدید کنسول نظیر Ray-Tracing، نرخ فریم بالاتر، گرافیک و جلوه‌های بصری مدرن‌تر، استفاده از سرعت SSD و ... است که برخی بازی‌ها از همه این ویژگی‌ها و برخی دیگر از تعدادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

همان‌طور که اشاره شده، مدتی هست که شایعات از عرضه ماه نوامبر کنسول Xbox Series X به گوش می‌رسد. این خصوصا شامل تصاویر لیک شده از بسته بندی کنترلرهای جدید نیز می‌شود که به تاریخ 6 نوامبر (16 آبان) اشاره داشتند. به علاوه Amy Hood مدیرمالی مایکروسافت نیز قبلا اشاره به عرضه ماه نوامبر ایکس‌باکس جدید داشت و به این ترتیب تاییدیه رسمی اخیر، چندان هم سورپرایز کننده نیست. علیرغم این خبر، هنوز خبرهای بیشتری درباره Xbox Series X در پیش است که این شامل قیمت کنسول، رونمایی از مدل دوم کنسول یعنی Xbox Series S و تاریخ عرضه دقیق می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.