نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 22 مرداد 1399
ساعت 12:00

عرضه Halo Infinite حالا با تاخیر در سال 2021 انجام می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو 343 Industries اخیرا تایید کرده که عرضه بازی Halo Infinite با تاخیر مواجه شده و حالا در سال 2021 منتشر می‌شود.

استودیو 343 Industries سازنده عناوین اخیر سری Halo، اعلام کرده که بازی Halo Infinite که پیش از این به عنوان بازی روز لانچ Xbox Series X شناخته می‌شد، حالا با چند ماه تاخیر در سال 2021 منتشر خواهد شد. این اطلاعیه که از طریق حساب رسمی سری Halo در توییتر منتشر شده، فاش می‌کند که فرایند ساخت این بازی با چالش‌های متفاوتی از جمله بحران ویروس کرونا مواجه است و به همین خاطر، آن‌ها برای ساخت بازی که بهترین تجربه ممکن را ارئه دهد، تصمیم به تاخیر زدن عرضه بازی گرفتند.

343 Industries همچنین گفته که گرچه برطرف کردن چالش‌های اشاره شده دغدغه اصلی توسعه‌دهندگان است، ولی برای موفقیت نهایی بازی و همچنین سلامتی اعضای تیم، تصمیم گرفته شد تا این بازی در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه نشود. استودیو ناراحت شدن طرفداران از این خبر را نیز طبیعی می‌داند و گفته که اجازه دهند تا اعضای تیم کارهای اساسی و لازم برای تکمیل درست بازی را انجام دهند، تا درنهایت شاهد عرضه جاه‌طلبانه‌ترین بازی سری Halo با کیفیتی موردانتظار بازیکنان باشیم.

لازم به ذکر است که Halo Infinite مدتی پیش اولین نمایش از گیم‌پلی بازی هم داشت که البته چندان مورد رضایت عمومی طرفداران واقع نشد. 343 بعدا تایید کرد که نسخه نمایش داده شده مربوط به ورژن‌های اولیه بازی و اجرا شده در پلتفرم PC بوده است. در هرصورت، خبر تاخیر خوردن بازی در مجموع با استقبال طرفداران مواجه بوده و باید امیدوار بود که چند ماه کار بیشتر روی بازی، درنهایت به خلق عنوان رضایت‌بخش‌تری منتهی شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.