نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 شهریور 1399
ساعت 15:00

سازندگان به سختی در حال کار روی دنباله Breath of the Wild هستند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته تهیه‌کننده سری Legend of Zelda، سازندگان به سختی درحال کار روی دنباله Breath of the Wild هستند.

کمپانی نینتندو، اخیرا از بازی هک اند اسلش جدیدی به نام Hyrule Warriors: Age of Calamity رونمایی کرد که توسط Koei Tecmo ساخته شده، و از نظر داستانی به عنوان پیش درآمد The Legend of Zelda: Breath of the Wild محسوب می‌شود. گرچه معرفی پیش‌درآمد برای این بازی محبوب هیجان‌انگیز است، ولی احتمالا مهم‌ترین سوال طرفداران درباره دنباله این بازی است، که البته قبلا تایید شده بود. پیرامون این سوال، اخیرا Eiji Aonuma تهیه‌کننده سری اظهارنظر تازه‌ای داشته و گفته که سازندگان با همه توان در حال پیش بردن مراحل ساخت این بازی هستند.

در زمینه دنباله Breath of the Wild، تیم سازندگان ما درحال حاضر به سختی مشغول هستند تا آن دنیای وسیعی که در بازی اورجینال همه از آن لذت بردند را، جذاب‌تر و بهتر از قبل طراحی کنند. این نیاز به کار بیشتری دارد و طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند، تا درنهایت ما آماده به اشتراک گذاشتن خبرهای جدید شویم.

با توجه به این اظهارنظر، به نظر می‌رسد که موعد عرضه بازی دورتر از آنچه قبلا حدس زده می‌شد باشد، و به احتمال زیاد این بازی در سال 2020 منتشر نخواهد شد. با این حال پیرامون بازی پیش‌درآمد Hyrule Warriors: Age of Calamity، تاریخ عرضه برای روز 20 نوامبر (30 آبان) در نینتندو سوییچ تایید شده است. در این بازی، بازیکنان غیر از لینک امکان کنترل زلدا و چهار قهرمان دیگر را برای مبارزه با نیروهای اهریمنی پیدا می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.