نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 شهریور 1399
ساعت 12:00

موعد عرضه Assassin’s Creed Valhalla یک هفته جلو افتاد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با اعلام موعد عرضه کنسول‌های نسل نهمی Xbox، یوبی‌سافت نیز تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla را برای روز لانچ این کنسول‌ها اعلام کرد.

یوبی‌سافت اخیرا در اطلاعیه‌ای گفته که بازی در صف عرضه Assassin’s Creed Valhalla، حالا قرار است زودتر از اعلام قبلی عرضه شود. بر این اساس، این بازی که قبلا قرار بود در روز 17 نوامبر منتشر شود، حالا یک هفته جلوتر یعنی در روز 10 نوامبر (20 آبان) منتشر خواهد شد. اعلام این خبر، اندکی پس از فاش شدن رسمی تاریخ عرضه دو کنسول جدید Xbox Series X و Xbox Series S است که به گفته مایکروسافت، در روز 10 نوامبر وارد بازار می‌شوند. به موازات این تغییر، یوبی‌سافت گفته که بازی در تاریخ جدید قرار است برای همه پلتفرم‌ها یعنی Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One، PS4، PC و Stadia عرضه شود. گفتنی است که سونی هنوز تاریخ عرضه و قیمت کنسول‌های PS5 را فاش نکرده است.

یوبی‌سافت در ادامه این اطلاعیه، کمی هم درباره تجربه این بازی در کنسول‌های نسل بعد Xbox صحبت کرده است. بر این اساس، این بازی روی کنسول بالارده و گران‌قیمت Xbox Series X با مشخصات 4K و 60 تصویر در ثانیه اجرا می‌شود. به گفته شرکت، این بازی روی هر دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S ارتقاهای گرافیکی، نورپردازی و سایه‌زنی، عمق محیطی، تکسچرهای رزولوشن بالاتر و ... را به نسبت تجربه در کنسول‌های فعلی می‌بیند. بازی همچنین از سرعت بالای SSD این دو کنسول بهره می‌گیرد که این در لودینگ‌های سریع‌تر و مکانیک‌های حرکتی و جابجایی روان تر دیده خواهد شد. بازی همچنین از قابلیت cross-saves برای فایل‌های ذخیره بازی در کنسول‌های ایکس‌باکس در هر دو نسل پشتیبانی می‌کند.

درحالی که حالا طرفداران و بازار صنعت گیم منتظر خبر تاریخ عرضه و قیمت PS5 از جانب سونی هستند، بازی Assassin’s Creed Valhalla همان‌طور که اشاره شد حالا در روز 10 نوامبر (20 آبان) عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.