نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 مهر 1399
ساعت 15:00

فروش Microsoft Flight Simulator از یک میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید Asobo، فروش بازی Microsoft Flight Simulator از یک میلیون نسخه عبور و استودیو همکاری با مایکروسافت روی پروژه دیگری را شروع کرده است.

بازی Microsoft Flight Simulator گرچه مدتی پیش عرضه شد، ولی این مجموعه درواقع برای چندین سال در خاموشی به سر می‌برد. در هر صورت همکاری مایکروسافت و استودیو فرانسوی Asobo Studio برای احیای سری، به عرضه بازی منتهی شد که بازخوردهای بسیار فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد. این بازی که درحال حاضر برای PC در دسترس قرار دارد، البته از طریق سرویس اشتراکی Xbox Game Pass هم قابل دریافت است و مشترکین این سرویس در پی‌سی، به صورت رایگان امکان دریافت آن را دارند.

در ارتباط با این بازی، Asobo Studio اخیرا تایید کرده که فروش Microsoft Flight Simulator حالا از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. گفتنی است که این آمار فقط مربوط به فروش بازی است و ارتباطی با تعداد دفعات دریافت توسط مشترکین سرویس گیم پس ندارد. جدای از اعلام این خبر، Asobo همچنین از شروع همکاری مجدد با مایکروسافت خبر داده و گفته که برای کار روی یک پروژه دیگر با مایکروسافت کار خواهد کرد. Asobo Studio جزئیات بیشتری دربار این پروژه به اشتراک نگذاشته است.

بازی Microsoft Flight Simulator درحال حاضر برای پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار دارد. نسخه کنسولی بازی برای ایکس‌باکس نیز در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.