نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 مهر 1399
ساعت 12:00

Silent Hill 4: The Room از طریق GOG برای PC در دسترس قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک روز پس از اعلام شدن رده بندی سنی Silent Hill 4: The Room برای پی‌سی، این بازی سال 2004 حالا از طریق فروشگاه GOG برای PC قابل تهیه است.

روز گذشته اعلام شد که بازی Silent Hill 4: The Room محصول سال 2004 کونامی که عرضه اولیه آن در PS2 بود، توسط سازمان رده بندی سنی PEGI رتبه سنی 18 را برای پلتفرم PC دریافت کرده است. در ادامه همین خبر، حالا این بازی از طریق فروشگاه GOG و با قیمت 10 دلار در دسترس قرار گرفته است. این قیمت و نوع عرضه، مشابه انتشار دو بازی Metal Gear Solid و Metal Gear Solid 2: Substance نیز هست که مدتی پیش برای PC عرضه شدند.

بازی Silent Hill 4: The Room اولین بار در سال 2004 برای پلی‌استیشن 2 و در ادامه برای ایکس‌باکس و پی‌سی عرضه شد. داستان این بازی، پیرامون شخصیت Henry Townshend که خود را محبوس در آپارتمان خودش می‌بیند و تنها راه برای فرار از این محل، یک درگاه و حفره عجیب است که در سمت دیگر آن، دنیای جایگزینی از وحشت وجود دارد. در این بازی چندین موجود و دشمن جدید به نسبت عناوین قبلی سایلنت هیل معرفی می‌شوند و تنوع زیادی هم در محیط‌ها و لوکیشن‌ها وجود دارد.

با در نظر گرفتن اینکه کونامی شروع به عرضه مجدد بازی‌های کلاسیک خود برای GOG و PC کرده است، جالب خواهد بود اگر دیگر عناوین سری سایلنت هیل نظیر Silent Hill 2 و Silent Hill 3 یا برخی دیگر از عناوین فرنچایزهای کلاسیک این شرکت هم به همین شکل منتشر شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.