نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 مهر 1399
ساعت 15:00

بهترین بازی های انحصاری موجود در بازار برای PS5 عرضه می شوند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جیم رایان اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که ارزش PS5 با توجه به ویژگی‌ها و قیمت آن مشخص است، و این کنسول شاهد عرضه بهترین عناوین انحصاری بازار خواهد بود.

اکثر ناشران بزرگ از جمله Take-Two، Activision، سونی و ... رسما اعلام کردند که قیمت بازی‌های اصلی آن‌ها در طول نسل آینده کنسول‌های بازی، با 10 دلار افزایش به قیمت 70 دلار منتشر می‌شوند. پیرامون این افزایش قیمت، تاکنون بحث‌های زیادی شده ولی به نظر می‌رسد که این قیمت‌گذاری، به استاندارد فراگیر بین عناوین ناشران دیگر نیز تبدیل شود. در این زمینه البته ایکس‌باکس روش کاملا متفاوتی را دنبال می‌کند و بازیکنان این پلتفرم، تنها با داشتن اشتراک فعال سرویس گیم پس، می‌توانند به همه عناوین انحصاری به صورت رایگان و از روز اول عرضه دسترسی داشته باشند.

در ارتباط با بالا رفتن قیمت بازی‌های انحصاری سونی به 70 دلار، اخیرا جیم رایان رئیس پلی‌استیشن از این اقدام دفاع کرده و گفته که ارزش بالای PS5 و عناوینی که آن‌ها برای این کنسول عرضه خواهند کرد، قیمت‌گذاری جدید را توجیح‌پذیر می‌کند. به گفته او سونی با این کنسول به معنای واقعی، تجربه گیمینگی نسل بعدی را ارائه خواهد کرد و آن‌ها قصد دارند تا بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های موجود در بازار را برای آن منتشر کنند.

البته این کار سختی است که درباره همه بازار صنعت گیم و کنسول‌های بازی دیگر صحبت کرد. با این حال فکر می‌کنم که پیرامون PS5، ارزش بالای این پلتفرم کاملا واضح باشد. ما طرفداران را در سرتاسر دنیا با بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های انحصاری موجود در این بازار هیجان‌زده می‌کنیم، و تجربه‌ای حقیقتا نسل جدید را ارائه خواهیم کرد که برای آن‌ها خیره‌کننده خواهند بود.

کنسول بازی PS5 یکی از قدرتمندترین برنامه‌های لانچ را با عرضه چندین بازی انحصاری بزرگ خواهد داشت. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Demon’s Souls، Destruction AllStars و Sackboy: A Big Adventure از روز اول برای این کنسول منتشر می‌شوند. انتظار می‌رود که در ادامه و در طول سال 2021 نیز عناوین دیگری نظیر Ratchet and Clank: Rift Apart، Horizon Forbidden West و احتمالا دنباله بازی God of War سال 2018 در صف عرضه خواهند بود. در این زمینه حتی بازی‌های دیگر نظیر Returnal و Gran Turismo 7 نیز معرفی شدند که همه این عناوین، از طریق PS5 قابل تجربه خواهند بود.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.