نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 28 مهر 1399
ساعت 18:00

Ghost of Tsushima: Legends از حالا در دسترس قرار گرفته است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حالت جدید Legends برای بازی Ghost of Tsushima، شامل مراحل داستانی کو آپ دونفره و horde mode کو آپ و چهارنفره، در دسترس قرار گرفت.

آپدیت بزرگ و البته رایگان Sucker Punch برای بازی Ghost of Tsushima از حالا قابل دریافت است و مطابق اعلام قبلی، در این آپدیت ویژگی‌ها و حتی مادهای قابل بازی جدیدی نیز به این بازی اضافه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آپدیت جدید، اضافه شدن بخش جدیدی به نام Legends است که در آن، بازیکنان امکان انتخاب از بین چهار کلاس کاراکتر مختلف را دارند تا در مراحل مختلف، به صورت آنلاین و البته کو آپ مشارکتی بازی کنند. همچنین به مناسبت عرضه این آپدیت، پست جدیدی در وبلاگ پلی‌استیشن به معرفی این حالت آنلاین و ترفندهایی که بازیکنان امکان استفاده از آن‌ها را دارند پرداخته است.

در حالت Legends، بازیکنان وارد نسخه تخیلی از جزیره سوشیما می‌شوند، جایی که برخی موجودات و یا دشمنان از فرهنگ اساطیری و فانتزی ژاپن در محیط پراکنده شده‌اند. در این ماد، در مجموع دو نوع محتوای قابل بازی وجود خواهد داشت که حالت اول، یک بخش دو نفره کو آپ است که در آن دو بازیکن به صورت آنلاین و مشارکتی، باید در کنار یکدیگر مراحلی داستانی را تکمیل کنند. حالت دوم، به صورت مراحل بقا است و چهار بازیکن به صورت کو آپ، باید در محوطه‌هایی محدود با موج‌های پرتعدادی از دشمنان مقابله کنند. لازم به ذکر است که ساکر پانچ، در آینده حالت سومی را هم به صورت raid چهار نفره منتشر خواهد کرد.

جدای از حالت Legends، بازیکنان در کمپین اصلی داستانی بازی نیز ویژگی‌های جدیدی را خواهند دید. اضافه شدن حالت New Game Plus مهم‌ترین تغییر در این بخش است که البته فقط شامل آوردن پیشرفت‌های بازی اول در شروع مجدد از طریق نیو گیم پلاس نیست، و بازیکنان در شروع بازی در این حالت، موارد تازه نظیر یک اسب جدید، طلسم‌ها یا Charmهای جدید، بازرگان جدید که رنگ‌ها و حالت‌های سفارشی‌سازی جدیدی می‌فروشد نیز وجود خواهند داشت. همچنین آپگریدهای اضافی و بیشتر برای تقریبا همه گیرها از جمله شمشیرها، زره و ... نیز پس از نصب آپدیت به بازی اضافه می‌شوند.

بازی Ghost of Tsushima درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.