نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 28 مهر 1399
ساعت 15:00

صحبت ها درباره کار اضافی بازیسازان برای Xbox Series S منطقی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته فیل اسپنسر، این صحبت که عرضه شدن دو کنسول ایکس باکس به معنی کار اضافی برای بازیسازان است، اشتباه نیست.

مایکروسافت در همین شروع نسل نهم کنسول‌های بازی ایکس‌باکس، دو مدل کاملا متفاوت با توان‌های پردازشی متفاوت را عرضه می‌کند که موضوع بی‌سابقه‌ای است. کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌های مشخصی دارند که باعث شده تا برخی بازیسازان نقدهایی را به استراتژی مایکروسافت وارد کنند. این شرکت با معرفی کنسولی که از نظر سخت افزاری ضعیف‌تر است، امکان عرضه پلتفرمی بسیار ارزان قیمت را پیدا کرده که مشخصا این تصمیم از جانب مایکروسافت منطقی به نظر می‌رسد.

فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، اخیرا در ارتباط با اظهارنظرهای متفاوت بازیسازان گفته که وجود دو کنسول با دو مشخصات سخت‌افزاری، طبیعتا به معنای کار اضافی توسط بازیسازان است. او در این زمینه گفت:

بله قطعا این به معنی کار اضافی است. هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد. واقعیت این است که شما حالا دو مشخصات سخت‌افزاری دارید و من قرار نیست که چیزی را طور دیگری نشان دهم، و بگویم که هیچ تفاوتی بین دو سیستم نیست و دو سخت‌افزار متفاوت فرقی با داشتن یک سیستم ندارد. این طور نیست. ما این استراتژی را در پیش گرفتیم چون هدف‌مان بزرگ‌تر کردن بازار بود.

Xbox Series X و Xbox Series S کم‌تر از یک ماه دیگر در روز 10 نوامبر (20 آبان) در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.