نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 28 مهر 1399
ساعت 12:00

عرضه نسخه مخصوص نسل نهمی Marvel's Avengers به 2021 موکول شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام اسکوئر انیکس، انتشار نسخه مخصوص PS5 و Xbox Series X/S بازی Marvel's Avengers تا سال 2021 تاخیر خورد.

علیرغم بازخوردهای نه چندان موردانتظار منتقدین و طرفداران پیرامون Marvel's Avengers، این بازی در مجموع فروش اولیه خوبی را تجربه کرد و مورد رضایت ناشر بازی یعنی Square Enix نیز قرار گرفت. با این وجود، هر چقدر که از روز انتشار بازی گذشت، مرتبا از تعداد بازیکنان این بازی کاسته شده و با توجه به باگ‌های پرتعداد و مشکلات فنی متعدد، تکراری شدن مراحل، عدم وجود محتواهای endgame مناسب و ... بازی مرتبا در حال از دست دادن بازیکن است. پیرامون این موضوع، Crystal Dynamics اخیرا در اطلاعیه‌ای گفته که تمرکز روی مشکلات گزارش شده و رفع آن‌ها، باعث شده تا سازندگان عرضه نسخه مخصوص نسل نهمی بازی برای Xbox Series X، Xbox Series S و PS5 را با تاخیر و در سال 2021 انجام دهند.

با توجه به پست وبلاگی اخیر کریستال داینامیکس، این تیم مایل است تا تجربه نسل نهمی تمام عیار و کاملی را برای این بازی ارائه کند و با توجه به کار روی مشکلات و موارد گزارش شده بازیکنان، عرضه نسخه نسل نهمی این عنوان با تاخیر و در سال بعدی میلادی انجام می‌شود. گفتنی است که بازیکنان کنسول‌های نسل نهمی، همچنان می‌توانند این بازی را از طریق قابلیت Backward Compatibility تجربه کنند که در این پلتفرم‌ها، نرخ فریم بازی و سرعت لود آن بهتر از تجربه روی کنسول‌های فعلی خواهد بود. پس از عرضه نسخه مخصوص نسل نهمی، بازیکنان نسخه فعلی در کنسول‌های جدید نیز می‌توانند این نسخه را در قالب بروزرسانی رایگان دریافت کنند.

بازی Marvel's Avengers در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.