نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 آبان 1399
ساعت 15:00

اجرای Watch Dogs Legion در Xbox Series S با رزولوشن Dynamic 1080p

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یوبی‌سافت، سازندگان برای نسخه Xbox Series S بازی Watch Dogs Legion رزولوشن Dynamic 1080p را هدف‌گذاری کردند.

بازی Watch Dogs Legion مدتی هست که منتشر شده و طرفداران سری همین حالا و روی پلتفرم‌های نسل هشتمی به تجربه این بازی پرداخته‌اند. با این وجود، اما کنسول‌های نسل بعدی نیز در پیش هستند و با توجه به تایید شدن آن به عنوان یک بازی بین نسلی، ارتقاهای مختلف و ویژگی‌های جدیدی به نسخه نسل نهمی Watch Dogs Legion اضافه خواهد شد. در این زمینه، یوبی سافت پیش‌تر این ویژگی‌ها نظیر اجرای بازی با مشخصات 4K/30FPS در Xbox Series X و (احتمالا PS5) را در زمان فعال بودن ray-tracing تایید کرده بود، با این حال اخیرا یکی از سازندگان بازی درباره ray-tracing، نسخه PC و همچنین Xbox Series S صحبت‌های جدیدی مطرح کرده است. Galvin Whitlock از برنامه‌نویسان ارشد بازی در این زمینه چنین گفته است.

ما برای نسخه Xbox Series S این بازی، رزولوشن Dynamic 1080p را هدف‌گذاری کردیم. با این حال پیرامون ray-tracing، باید بگویم که از نظر فنی نسخه پی‌سی بازی بهتر از این تکنولوژی استفاده می‌کند. البته همان‌طور که گفتم این موضوع از نظر فنی است و شما واقعا باید یک متخصص را برای تشخیص تفاوت ray-tracing بازی روی کنسول‌های نسل نهمی با پی‌سی به کار بگیرید، چون در مجموع واقعا مشابه یکدیگر به نظر می‌رسند. این موضوع به این خاطر است که اصول و تکنیک‌های پایه ray-tracing در همه جا که از این تکنیک استفاده می‌کنند یکسان است...  و خوب برای بهترین بازدهی‌ها، این تکنولوژی برای هر پلتفرم به شکل جداگانه بهینه‌سازی شده است. مجموعا نمای کلی بازی ها روی پلتفرم‌های مختلفی که از ray-tracing پشتیبانی می‌کند، مشابه همدیگر خواهد بود و فقط در صورت مقایسه نزدیک توسط متخصصان، تفاوت‌ها را می‌توان تشخیص داد.

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی در بازی مگ با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.