نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 آبان 1399
ساعت 12:00

ویژگی Quick Resume در برخی عناوین Xbox Series X|S غیرفعال است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت اخیرا غیرفعال بودن ویژگی Quick Resume در برخی عناوین Xbox Series X|S را تایید کرده و گفته که در حال رفع مشکلات است.

ویژگی Quick Resume در کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس، یکی از قابلیت‌هایی است که از زمان معرفی محبوب شد و حالا پس از عرضه این پلتفرم‌ها نیز مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است. به صورت کلی این قابلیت با توجه به حافظه داخلی پرسرعت SSD، این اجازه را به بازیکن می‌دهد که بین چند بازی اخیرا تجربه شده جابجا شود و بازی موردنظر را از جایی که رها کرده بودند ادامه دهند. پیرامون این بازی، اخیرا مایکروسافت تایید کرده که ممکن است این قابلیت در برخی عناوین غیرفعال شوند، که در این رابطه شرکت در حال کار روی رفع مشکلات است.

جیسون رونالد از مدیران ارشد ایکس‌باکس، اخیرا در پست‌های توییتری توضیح داده که گرچه ویژگی Quick Resume کنسول‌های جدید برای هزاران بازی در دسترس قرار داشته و فعال است، با این حال برخی بازی ها از جمله عناوین بهینه شده برای Xbox Series X|S هم وجود دارند که با توجه به وجود مشکلات، این ویژگی در آن‌ها توسط مایکروسافت غیرفعال شده است. او در ادامه گفته که این یک راه حل موقت است و توسعه‌دهندگان با سرعت درتلاش برای رفع مشکل هستند. او به این ترتیب تاریخ مشخصی را برای این کار اعلام نکرده است.

دو کنسول نسل نهمی Xbox Series X و Xbox Series S درحال حاضر در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.