نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 آبان 1399
ساعت 09:00

نسخه The Complete Edition بازی Nioh 2 معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Koei Tecmo و Team ninja با انتشار تریلر معرفی، از نسخه The Complete Edition بازی Nioh 2 رونمایی کردند.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، شرکت Koei Tecmo درست مثل بازی اول، برای بازی Nioh 2 نیز نسخه مخصوص و کامل عرضه می‌کند که این خبر، اخیرا از طریق تریلر رونمایی این بازی رسمی شده است. نسخه کامل بازی Nioh 2، شامل بازی اصلی به علاوه تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده برای آن است و در اوایل سال 2021، در دسترس بازیکنان پی‌سی و پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد. شما در ادامه تریلر رونمایی این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

Nioh 2 – The Complete Edition البته برای بازیکنان پی‌سی ویژگی‌های جدید نیز خواهد داشت که پشتیبانی از رزولوشن تصویر 4K و نمایشگرهای ultra wide و همچنین HDR از آن جمله هستند. بازی همچنین در مانیتورهای 144هرتز، از نرخ فریم 120 تصویر در ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. در این نسخه البته جدای از بسته‌های الحاقی، ناشر بازی تایید کرده که همه آپدیت‌ها که تاکنون برای بازی منتشر شده هم وجود خواهند داشت.

Nioh 2 درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. نسخه کامل این بازی یعنی Nioh 2 – The Complete Edition در روز 5 فوریه 2021 (17 بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.