نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 آبان 1399
ساعت 12:00

بازی Valhalla در روزعرضه بیش از دو برابر Odyssey بازیکن داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته گیلموت رئیس شرکت یوبی‌سافت، Assassin’s Creed Valhalla دو برابر Odyssey در روز لانچ بازیکن داشته است.

تحولاتی که یوبی‌سافت از دوره بازی Assassin’s Creed Origins در این مجموعه شروع کرد، درنهایت به عرضه بازی بسیار موفق Assassin’s Creed Odyssey منتهی شد که عملکرد فوق‌العاده آن بازی حالا انتظارات را بیش از هر زمان دیگری برای این سری بالا برده است. این شرکت البته چند روز پیش جدیدترین عنوان مجموعه یعنی بازی Valhalla را عرضه کرد که گزارش جدید، به خوبی نشان می‌دهد که انتظارات اولیه یوبی‌سافت را به صورت کامل برآورده کرده است.

با توجه به صحبت‌های اخیر ایو گیلموت مدیرعامل یوبی‌سافت، بازی Assassin’s Creed Valhalla لانچ فوق‌العاده عالی را پشت سر گذاشته و درواقع نه تنها موفق به شکستن رکورد تعداد بازیکنان روز اول در بازی قبل شده، بلکه این آمار را به بیش از دو برابر آن بازی افزایش داده است. در این رابطه، گیلموت گفته که عرضه بازی در هفت پلتفرم مختلف و استقبال خوب طرفداران و منتقدان از بازی، در کنار شرایط قرنطینه و ادامه بحران شیوع ویروس کرونا همگی در این موفقیت سهیم بودند. او به علاوه گفته که شرکت، انتظار دارد که بازی Valhalla در ادامه کار نیز به این روند موفقیت‌آمیز ادامه بدهد. گفتنی است که جدیدترین نسخه از سری اساسینز کرید، همچون دو بازی قبل یک عنوان RPG و اکشن تاریخی است که برنامه مفصلی پیرامون دریافت محتواهای قابل بازی بیشتر هم دارد و به این ترتیب انتظار ادامه‌دار شدن این موفقیت، منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال حاضر برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5، PC و Stadia در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.