نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 آبان 1399
ساعت 09:00

Xbox Series X|S بزرگ ترین لانچ را در تاریخ ایکس باکس داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، دو کنسول Xbox Series X|S بزرگ‌ترین آمارهای لانچ را در تاریخ برند ایکس‌باکس داشتند.

فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، اخیرا به مناسبت عرضه کنسول‌های بازی نسل نهمی Xbox Series X|S پست تازه‌ای را در حساب رسمی کاربری خود منتشر کرده که در آن، به آمارهای فوق‌العاده لانچ این دو کنسول در مقایسه با کنسول‌های قبلی اشاره شده است. گفتنی است که این صحبت‌ها او درحالی انجام می‌شود که او قبلا اشاره کرده بود که عدم وجود بازی‌های انحصاری در موعد لانچ این دو کنسول، تاثیر چندانی روی فروش کنسول‌ها نخواهد گذاشت و به نظر این پیش‌بینی درست بوده است.

اسپنسر اخیرا در حساب رسمی توییتری خود گفته که دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S بزرگ‌ترین آمارهای لانچ برای هر کنسول ایکس‌باکس در تاریخ این برند را داشته و در کم‌تر از 24 ساعت، این دو کنسول بیشتر از هر کنسول دیگر و حتی در کشورهای بیشتری در تاریخ ایکس‌باکس فروش داشته است. او همچنین گفته که مایکروسافت درحال همکاری با بازارها و خرده‌فروشی‌های مختلف است تا موجودی‌های آن‌ها را هر چه سریع‌تر پر کند.

با توجه به این صحبت‌ها، اسپنسر البته آمارهای مشخصی درباره فروش اولیه کنسول‌ها اعلام نکرده است، با این حال مشخص است که مسئولان شرکت از عملکرد فروش رضایت کاملی را دارند و حالا نه تنها این دو کنسول فروش بیشتری را در موعد لانچ داشتند، بلکه بازارهای کشورهای بیشتری به این برند توجه نشان داده‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.