نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 آبان 1399
ساعت 12:00

Watch Dogs: Legion سومین بازی پرفروش اکتبر 2020 در آمریکا بود

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ موسسه تحلیلی و آماری The NPD اخیرا فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های اکتبر 2020 را منتشر کرده که بازی Watch Dogs: Legion در رتبه سوم قرار گرفته است.

موسسه تحلیلی The NPD اخیرا آمارهای مربوط به مصرف‌کنندگان صنعت گیم در ماه اکتبر 2020 در کشور آمریکا را منتشر کرده که این، شامل محصولات سخت‌افزاری و بازی‌های ویدیویی می‌شود. بر این اساس، در این بازار و در ماه اشاره شده، مصرف کنندگان مجموعا 3٫8 میلیارد دلار پول خرج کردند که باعث می‌شود تا کل مخارج صورت گرفته از ابتدای سال 2020 تا این بازه زمانی، به 37٫5 میلیارد دلار برسد. به گفته NPD، آمار اشاره شده نشان از رشد 20 درصدی مصرف در این بازار به نسبت بازه زمانی مشابه در سال گذشته دارد و با توجه به عرضه کنسول‌های نسل نهمی، انتظار می‌رود که این روند رو به رشد تا پایان سال 2020 ادامه داشته باشد.

پیرامون آمارها درباره پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر، در این بازه شاهد صدرنشینی بازی FIFA 21 هستیم که در نوع خود جالب است، چون تاکنون هیچ بازی در این سری موفق به صدرنشینی در بازار گیمینگ آمریکا نشده بود. در رتبه دوم، Madden NFL 21 قرار دارد که قبلا هم آمارهای فروش خوب بازی گزارش شده بود. در رتبه سوم اما بازی تازه منتشر شده Watch Dogs: Legion قرار دارد که البته فقط سه روز از این ماه را در آمار منتشر شده حضور داشت، و با همین مدت زمان نیز موفق به حضور در رتبه سوم جدول شده است. شما در ادامه فهرست 10 بازی پرفروش ماه اکتبر 2020 در آمریکا را مشاهده می‌کنید. گفتنی است که موارد ستاره‌دار شامل آمار فروش دیجیتالی آن‌ها نمی‌شوند.

  1. FIFA 21
  2. Madden NFL 21
  3. Watch Dogs: Legion
  4. NHL 21
  5. Mario Kart Live: Home Circuit
  6. Super Mario 3D All-Stars*
  7. Animal Crossing: New Horizons*
  8. Star Wars: Squadrons
  9. Call of Duty: Modern Warfare
  10. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.