نویسنده: user200 یکشنبه، 25 آبان 1399
ساعت 16:42

برترین بازی های اندروید برای دانلود کدامند؟ پرطرفدار ترین گیم ها

4.5 از 5

علاقه به خانه نشینی با توجه به فراگیری کرونا در افراد بیشتر شده و تعداد زیادی از انسان ها وقت خودشان را با گوشی های موبایل میگذرانند، اما سوال اصلی اینجاست مردم چه قدر وقت خود را صرف گوشی های هوشمند میکنند؟

طبق گزارش منتشر شده توسط Emarketer، بیشتر مردم آمریکا در ماه های اسفند و فروردین تحت فشارها و پیشنهادهای بهداشتی بالاخره خانه نشینی را در پیش گرفتند، جای تعجبی نیست که این خانه نشینی ها باعث افزایش مصرف مدیا (محتوای ویدیویی) و استفاده از گوشی های موبایل اندرویدی شده است، برخی از روندهای سرگرمی مانند علاقه بیشتر مصرف کنندگان به ویدیوها و بازی های موبایل شتاب بیشتری را نسبت به سایر تفریحات داشته است.

 

امسال زمان صرف شده با نرم افزار های ویدیویی تلفن همراه 10 دقیقه افزایش خواهد داشت، که این آمار بعد از شبکه های اجتماعی و در رده دوم قرار میگیرد،، طبق آمار انتظار میرود که بزرگسالان در سال 2020 بیش از دو ساعت ویدیوی دیجیتال ببینند که 19 دقیقه از سال 2019 بیشتر است.

همه گیری کرونا یک ترند دیجیتال ویدیویی بلند مدت را به مدت 12 دقیقه در سال 2019 شتاب بخشید، و این روند در سال 2021 با افزایش 5 دقیقه ای رشد خواهد کرد، بیشترین رشد از طریق تلویزیون های بوده، اما ویدیوهای موبایل برخلاف رسانه های دیگر ( دور از تغییرات ناگهانی) به صورت منظم رشد خواهند داشت.

نمودار سنتی زمان استفاده از تلویزیون امسال رشد غیرمنتظره ای خواهد داشت، ترندهای از پیش تعیین شده در سال 2021 پیگیری خواهند شد، اگرچه ویدیوهای دیجیتالی در تمامی وسایل قرار است بسیار قدرتمند برای آینده قابل دیدن رشد کنند.

طبق اطلاعات بدست آمده و منتشر شده، پیش بینی میشود بازی های موبایل هم شامل این رشد شوند، و چند دقیقه ای را به میانگین خود اضافه کنند، افراد بزرگسال به طور میانگین 26 دقیقه به بازی های موبایل میپردازند که با یک رشد 3 دقیقه ای روبرو خواهد شد، برای مثال بازی های موبایل در سال 2019، تنها 2 دقیقه را به میانگین اضافه کردند.

 

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Jun Group که یک شرکت تبلیغاتی فعال در حوزه موبایل است، 85 درصد از تبلیغات این شرکت روی بازی های موبایل صورت میگیرد و از تاریخ 12 مارس تا 5 آپریل درخواست برای تبلیغات بر روی گوشی های موبایل 98 درصد افزایش یافته است،این خانه نشینی های طولانی مدت باعث شده که بیشتر انسان ها تحت فشار قرار بگیرند و سعی کنند تفریحات جدیدی را در برنامه خود قرار دهند.

توسعه دهندگان بازی های موبایل در تلاش هستند که کاربران جدیدی را در هنگام قرنطینه به دلیل کرونا ویروس به بازی های خود بکشانند، طبق گزارش های AppsFlyer بازاریابی های درون برنامه ای در نیمه دوم ماه مارس تا تاریخ 4 ماه می، 50 درصد افزایش داشته است. با توجه به آمار و ارقام منتشر شده، نتیجه میگیریم که تلفن های هوشمند در حال تسخیر ابعاد مختلف زندگی ما هستند، تمامی این آمار و ارقام به ما نشان میدهد که بازار بزرگ بازی ها و برنامه های اندرویدی روز به روز بزرگتر میشود و رشد این صنعت به دلیل مشکلات پیش آمده سرعت بیشتری به خود گرفته است.

رشد برنامه های ویدیویی و بازی های موبایل باعث شده که همه ما وقت بیشتری را در گوشی های خود بگذرانیم و این رشد کماکان ادامه خواهد داشت، با توجه به اهمیت بازیهای اندرویدی و رشد گرافیکی و فنی این بازی ها در کشور، و تاثیرات ویروس کرونا بر بازار بازی های موبایل، مایکت رقیب مارکت اندروید google play store در ایران که چند قبل نیز توسط سایت معتبر plaza به عنوان یکی از بهترین Android Market عالی برای نصب انتخاب شده بود، لیستی از بهترین بازی های موبایل را منتشر کرده است که دانستن آن ها خالی از لطف نیست، این لیست به ما کمک میکند که از بهترین بازی های موبایل حال حاضر آگاه باشیم و از جامعه بازیکنان موبایل خیلی عقب نمانیم.

 استفاده از گوشی های موبایل اندرویدی در سالهای اخیر رشد فوق العاده ای داشته اند و به لطف فراگیری کرونا این رشد بسیار بیشتر از قبل شده، این روزها با توجه به اینکه دنیا در تسخیر کرونا قرار دارد بیشتر وقتمان را در خانه میگذرانیم و به فعالیت هایی مانند بازی کردن و دیدن فیلم و سریال های مورد علاقه مان می پردازیم. تقریبا تمام بازیکنان یا به اصطلاح موبایل گیمرها به اینترنت دسترسی دارند، در این مقاله سعی کرده ایم که بازی ها را به دو قسمت آنلاین و آفلاین تقسیم بندی کنیم که اگر هم در نقطه ای حضور داشتید که اینترنت آنتن دهی مناسبی نداشت بتوانید اوقات خوب و خوشی را داشته باشید در ادامه لیست بهترین بازی های اندروید به گزارش مایکت را مشاهده میکنید:

  • PUBG MOBILE
  • Call of Duty: Mobile
  • Clash Royale
  • Clash of clans
  • Fortnite
  • Crowd City
  • Brawl Stars
  • Angry Birds Dream Blast
  • Hearthstone!Toy Story Drop
  • Rumble Stars Football
  • Mario Kart Tour
  • Dragon Mania Legends
  • The Amazing Spider-Man 2
  • Need for Speed Most Wanted
  • Animal Crossing: Pocket Camp
  • Extreme Car Driving Simulator
  • Graveyard Keeper
  • Reigns: Her Majesty

 

سیستم انتخاب برترین بازی ها توسط مایکت چگونه است؟ 

با بررسی مارکت های مختلف، نظرات کاربران، پشتیبانی توسعه دهندگان آن ها و جامعه کاربری این بازی ها انتخاب شده اند، بهتر است بگوییم که این لیست با دقت بسیار زیاد انتخاب شده و بازی هایی که در آن قرار دارند تمامی گروه های سنی را هدف قرار داده. مایکت سعی کرده همواره نیازهای مختلف کاربران را بررسی کند و به سرعت به آنها پاسخ دهد، هر بازی محتوایی دارد که مناسب تمام سنین نیست، ما در این فروشگاه بزرگ اندرویدی این مساله را رعایت کرده ایم و محتوایی که برای افراد بزرگسال مناسب است را مشخص کرده ایم.

در گذشته بازی ها عمر کوتاه چند ماهه ای داشتند که بعد از دریافت چند اپدیت عمر بازی ها هم به اتمام رسید، اما بعد از منتشر شدن بازی هایی مانند کندی کراش که توانستند چندین سال در لیست برترین بازی ها باشند، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند به بازی ها مانند یک محصول دراز مدت نگاه کنند و همواره و به شکل مستمر آپدیت هایی را برای بازی ها منتشر کنند؛ ما در اینجا به روزترین نسخه بازی های مختلف را برایتان قرار میدهیم. انسان ها موجودات اجتماعی هستند و تمایل دارند با دیگران ارتباط داشته باشند، به لطف تکنولوژی این ارتباط بسیار آسان شده و انسان ها علاقه شدیدی به شبکه های اجتماعی نشان داده اند، سازندگان بازی های ویدیویی هم از این علاقه آگاه هستند و قابلیت های اجتماعی را در بازی های چند نفره خود گنجانده اند، اما مسئله اینجاست که بازی های آنلاین حجم بیشتری نسبت به بازی های دیگر دارند و آپدیت های آن ها هم حجیم هستند.

تمام محتوایی (ترافیک) که دانلود می کنید در این مارکت اندروید (Android Market) به شکل نیم بها برایتان محاسبه میشود و دانلودتان از سرعت و پایداری بیشتری هم نسبت به سایر مارکت های خارجی برخوردار است. به عبارتی بهشت موبایل گیمرهای ایرانی است و امکانات بسیار جامع و کاملی را در اختیار موبایل گیمرهای ایرانی قرار میدهد، این امکانات باعث شده که توسعه دهندگان داخلی هم علاقه زیادی به حضور در این مارکت داشته باشند و سعی کنند بازی هایشان را در بزرگترین مارکت اندرویدی ایران منتشر کنند.

این فروشگاه برنامه و بازی های ایرانی سعی کرده که به نظرات کاربران اهمیت زیادی بدهد و همواره در تلاش باشد که یک مارکت اندرویدی جامع باقی بماند.

محتوای درون برنامه از نظر ویروس تست میشود؟

ویروس های اندرویدی بستر مناسبی برای سرقت اطلاعات کاربران هستند، این ویروس ها میتوانند به هر شکلی باشند و به گوشی شما نفوذ کنند و آسیب زیادی به شما بزنند، تمامی برنامه ها و بازی هایی که در مایکت قرار دارند از نظر ویروسی بودن تست میشوند و شما با خیال راحت می توانید اقدام به دانلود نرم افزارها و برنامه های مورد علاقه تان کنید.

 

شما چه فکر میکنید؟

 

به نظر شما کدام بازی های در دوران قرنطینه مناسب تر است؟ خیلی ممنون. برای مطالعه آخرین رویداد های دنیای بازی و سرگرمی همیشه از دسته اخبار گیم نیوز بازدید نمایید.

user200 | اخبار | 15/11/2020
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.