نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 آبان 1399
ساعت 09:00

فروش 155 هزار دستگاه Xbox Series X|S در هفته اول عرضه در بریتانیا

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Xbox Series X|S با فروش بیش از 155٬000 دستگاه در هفته اول عرضه بریتانیا، بهترین آمار لانچ تاریخ ایکس‌باکس در این کشور را داشته است.

با توجه به صحبت‌های مایکروسافت و گزارش‌های مختلف پیرامون لانچ کنسول‌های جدید Xbox Series X|S، به نظر می‌رسد که این پلتفرم در ابتدای روزهای عرضه کنسول‌های نسل نهمی خود، شرایط کاملا متفاوتی را با روزهای اول لانچ در نسل هشتم پشت سر می‌گذارد. آمارهای مختلف و اظهارات مثبت مسئولان مایکروسافت، به خوبی نشان می‌دهد که کمپین تبلیغاتی این کمپانی برای فروش کنسول‌های جدید خود موفق بوده است. در این رابطه، برای مثال فیل اسپنسر اخیرا گفته بود که این دو کنسول، بزرگ‌ترین آمارهای لانچ در تاریخ برند را داشته و این آمارها هم در کشورهای بیشتری به نسبت گذشته بوده است.

پیرامون عملکرد فروش این کنسول‌ها در هفته اول عرضه، VGC اخیرا گزارش کرده که Xbox Series X|S موفق به فروش بیش از 155٬000 دستگاه در هفته اول عرضه بریتانیا شده، و رکورد قبلی Xbox One که موفق به فروش 150 هزار دستگاه در 48 ساعت شده بود را پشت سر گذاشته است. این آمار گرچه بهترین آمار لانچ تاریخ ایکس‌باکس در این کشور بوده، ولی هنوز فاصله زیادی با 250 هزار دستگاه فروش PS4 در 48 ساعت اولیه عرضه در بریتانیا دارد. در این زمینه البته باید گفت که این آمار عرضه برای PS4، همچنان بزرگ‌ترین لانچ یک سخت‌افزار در تاریخ بریتانیا محسوب می‌شود.

پیرامون نحوه توزیع این آمار VGC اشاره کرده که دو سوم از مجموع آمار فروش اشاره شده مربوط به کنسول گران‌قیمت‌تر یعنی Xbox Series X و یک سوم نیز مربوط به Xbox Series S بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.