نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 آذر 1399
ساعت 12:00

عرضه بیش از 3 میلیون نسخه ای بازی Hyrule Warriors Age of Calamity

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌دهد که در کم‌تر از یک هفته، بیش از سه میلیون نسخه از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در سراسر جهان عرضه شده است.

طرفداران سری بازی‌های زلدا، چند روز پیش شاهد عرضه Hyrule Warriors: Age of Calamity بودند که گرچه به عنوان یک کراس‌اور musou در بین عناوین سری اصلی Zelda قرار نمی‌گیرد، با این حال نینتندو مدت‌هاست که از این بازی به عنوان یک بازی فرعی برای این سری در دوره کریسمس یاد می‌کند. باید توجه داشت که کل جامعه طرفداران این سری و البته بازیکنان نینتندو سوییچ، همه تمرکز خود را روی بازی بعدی و اصلی این سری یعنی دنباله Breath of the Wild معطوف کردند، با این حال آمارهای جدید نشان از استقبال غافلگیرکننده طرفداران از Hyrule Warriors جدید دارد.

پیرامون موفقیت بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity، توسعه‌دهنده بازی یعنی Koei Tecmo اخیرا در گزارشی گفته که این عنوان همین حالا و در کم‌تر از یک هفته پس از انتشار نیز از مرز سه میلیون نسخه عرضه عبور کرده است، که این شامل فروش دیجیتال و فیزیکی می‌شود. با توجه به این گزارش، می‌توان از این بازی به عنوان بالاترین آمار فروش لانچ در بین همه عناوین musou نیز یاد کرد که رکورد همه عناوین دیگر این مجموعه‌ها از جمله Dynasty Warriors و Warriors Orochi و حتی کراس‌اورهای Dragon Quest Warriors، Fire Emblem Warriors و بازی قبلی Hyrule Warriors را پشت سر گشته است.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در حال حاضر به صورت انحصاری نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.