نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 آذر 1399
ساعت 15:00

موعد عرضه نسخه کنسول های نسل نهمی Rainbow Six Siege مشخص شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت موعد عرضه نسخه نسل نهمی بازی Rainbow Six Siege به همراه ویژگی‌های جدید این بازی روی PS5 را اعلام کرده است.

بازی Rainbow Six Siege حالا بیش از پنج سال است که به عنوان یک بازی آنلاین محبوبیت خود را حفظ کرده و جامعه طرفداران بزرگ خود را سرگرم می‌کند. این بازی گرچه در اوایل نسل هشتم کنسول‌های بازی عرضه شد، ولی در سرتاسر این نسل به روند جذب بازیکن ادامه داد و با توجه به پشتیبانی کنسول‌های نسل نهمی از این بازی، این دسته از بازیکنان می‌توانند بدون نگرانی از دست دادن پیشرفت‌ها و ... کنسول‌های جدید را نیز تهیه و تجربه بازی را از سر بگیرند. درواقع تجربه نسل نهمی این بازی‌ها، به صورت پیش فرض همراه با مزایایی نظیر نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه و پشتیبانی از رزولوشن 4K همراه است، با این حال طرفداران به زودی می‌توانند منتظر عرضه نسخه ویژه نسل نهمی بازی هم باشند.

یوبی‌ساف درواقع از میانه سال 2020 تایید کرده بود که Rainbow Six Siege قرار است نسخه مخصوص نسل نهمی هم روی کنسول‌های جدید دریافت کند، که موعد انتشار آن با توجه به پست اخیر وبلاگ پلی‌استیشن مشخص شده است. این نسخه از بازی، قرار است در روز 1 دسامبر (11 آذر) منتشر و البته گرچه برای هر دو پلتفرم جدید پلی‌استیشن و ایکس‌باکس عرضه می‌شود، با این حال با توجه به پست تازه وبلاگ پلی‌استیشن، برخی ویژگی‌های مخصوص PS5 بازی نیز تایید شده است. بر این اساس این نسخه از بازی قرار است به صورت کامل از haptic feedback و همچنین adaptive triggers کنترلر DualSense پشتیبانی کند، و همچنین Activity Card های ویژه رابط کاربری این کنسول، برای جابجایی سریع میان رویدادها و ... نیز در زمان تجربه این نسخه از بازی قابل استفاده هستند.

Rainbow Six Siege در حال حاضر برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد. نسخه ویژه نسل نهمی بازی نیز در روز 1 دسامبر (11 آذر) عرضه می‌شود، و دارندگان فعلی بازی می‌توانند این آپگرید را به صورت رایگان روی PS5 یا Xbox Series X/S دریافت کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.