نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 آذر 1399
ساعت 15:00

سازنده بازی Desperados 3 پروژه بعدی خود را معرفی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Mimimi Games اخیرا خبر از ساخت پروژه بعدی خود با عنوان فعلی Codename Süßkartoffel را داده است.

Mimimi Games سازنده بازی‌های Shadow Tactics: Blades of the Shogun و Desperados 3 اخیرا از شروع کار روی پروژه بعدی خود خبر داده است. این بازی که مشابه عناوین یاد شده در ژانر استراتژیک به‌هنگام یا real-time است، درحال حاضر با اسم رمز «Codename Süßkartoffel» یا Codename Sweet Potato شناخته می‌شود و بخشی از سرمایه ساخت آن نیز توسط دولت آلمان تامین خواهد شد.

با توجه به نام معرفی شده، مشخص است که این فقط به صورت اسم رمز بوده که البته این اسم رمز نیز در نوع خود جالب است. این خصوصا با در نظر گرفتن بازی قبلی یعنی Desperados 3 است که تا قبل از رونمایی، با اسم رمز Potato شناخته می‌شد. با توجه به همین تاریخچه، می‌توان حدس زد که این بازی نیز احتمالا در مجموعه Desperados قرار می‌گیرد. از دیگر نکات اشاره شده توسط Mimimi Games نیز این هست که این بازی، اولین عنوانی خواهد بود که شرکت قرار است خودش آن را توزیع و نقش ناشر بازی خودش را هم برعهده بگیرد.

Mimimi Games در ادامه اطلاعیه اخیر خود از بزرگ شدن سایز شرکت از 30 به 40 نفر در طول سال آینده نیز خبر داده است. پیرامون خود پروژه Codename Süßkartoffel، اطلاعات خاصی در دسترس قرار نگرفته و برای این موضوع باید منتظر خبرهای بعدی بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.