نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 آذر 1399
ساعت 15:00

سرویس EA Play برای Game Pass PC در سال 2021 در دسترس قرار می گیرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت اخیرا گفته که اضافه شدن کاتالوگ بازی‌های EA Play به Game Pass PC با مدتی تاخیر در سال 2021 انجام می‌گیرد.

سرویس اشتراکی Xbox Game Pass احتمالا یکی از مقرون به صرفه‌ترین سرویس‌ها در صنعت گیم است، که درحال حاضر شامل بیش از 100 بازی می‌شود و اضافه شدن عناوین Bethesda، بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس در روز عرضه و درنهایت کل کاتالوگ بازی‌های EA Play به آن، باعث می‌شود تا مشترک شدن در این سرویس ارزش بیشتری هم پیدا کند.

پیرامون اضافه شدن EA Play به Game Pass، قبلا گفته شده بود که این سرویس در جریان تعطیلات سال 2020 به کتابخانه بازی‌های مشترکین کنسول و پی‌سی اضافه می‌شود؛ حال اینکه مایکروسافت در خبری جدید از اعلام تاخیر برای مشترکان PC گفته است. در این رابطه، EA Play حالا با چند ماه تاخیر در سال 2021 در دسترس مشترکین پی سی سرویس Game Pass قرار می‌گیرد. شرکت هیچ اشاره‌ای به موعد دقیق لانچ یا دلیل این تاخیر نداشته، با این حال گفته که آن‌ها به زمان بیشتری احتیاج دارند و همچنین وعده داده که خبرهای تکمیلی در این رابطه را در اوایل سال 2021 منتشر می‌کند.

بازی‌های موجود در سرویس EA Play درحال حاضر بدون هیچ هزینه اضافی در دسترس مشترکین Xbox Game Pass Ultimate در کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X/S قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.