نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 آذر 1399
ساعت 09:00

احتمالا بازی Deathloop به صورت آفلاین قابل تجربه نیست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به مشخصات منتشر شده صفحه بازی Deathloop در فروشگاه پلی‌استیشن، به نظر می‌رسد که این بازی نیازمند اتصال دائم اینترنت است.

Deathloop به عنوان بازی بعدی تیم Arkane Studios، همان‌طور که در کمپین تبلیغاتی بازی گفته شده بود قرار است عمدتا یک تجربه تک نفره داستانی باشد. این عنوان البته از یک بخش چندنفره نیز تشکیل می‌شود که به صورت انتخابی خواهد بود و بازیکنان امکان نادیده گرفتن آن را دارند. علیرغم این موضوع، به تازگی گزارشی منتشر شده که از احتمال اتصال دائم اینترنت برای تجربه بازی خبر می‌دهد.

این گزارش که اولین بار از طریق ResetEra منتشر شده، به مشخصات اعلام شده در صفحه رسمی بازی در فروشگاه پلی‌استیشن اشاره دارد؛ جایی که صراحتا به نیاز به اتصال اینترنت و آنلاین بودن بازی اشاره شده است. این بخش، مشخصا می‌تواند نشان دهنده این باشد که بازی پس از عرضه قابل تجربه به صورت آفلاین نخواهد بود. این موضوع گرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، ولی برای مثال امکان مقایسه آن با بازی نظیر Demon’s Souls وجود دارد. در صفحه بازی Demon’s Souls که از یک بخش چندنفره آنلاین جدا اما مهم نیز برخوردار بوده و همزمان امکان تجربه آفلاین بخش تک نفره وجود دارد، در مشخصات بازی از انتخابی بودن بازی آنلاین گفته شده است.

در هر صورت همان‌طور که اشاره شد این یک موضوع تایید نشده است و برای تایید نهایی باید منتظر خبرهای رسمی بود. همچنین این احتمال نیز هست که پیام اجباری بودن بازی آنلاین برای Deathloop صرفا یک خطا از جانب فروشگاه پلی‌استیشن باشد.

Deathloop قرار است در روز 21 می 2021 (31 اردیبهشت 1400) برای PS5 و PC منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.