نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 دی 1399
ساعت 18:00

Assassin’s Creed Valhalla صدرنشین جدول فروش هفته اخیر بریتانیا شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Assassin’s Creed Valhalla در جدول فروش هفتگی اخیر عناوین بازی در بریتانیا مجددا به صدر بازگشت.

جدول فروش عناوین فیزیکی صنعت گیم در هفته اخیر کشور بریتانیا اخیرا منتشر شده، و در این هفته شاهد بازگشت بازی Assassin’s Creed Valhalla به صدر هستیم. این موضوع از چند جهت جالب‌توجه است، به خصوص اینکه صدرنشینی بازی شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077 را به چالش کشیده است. این بازی که در هفته اول عرضه خود صدرنشین جدول در هفته قبل بود، صدرنشینی بسیار کوتاه‌مدتی را تجربه و حالا جای خود را به بازی جدید اساسینز کرید داده است. با توجه به این گزارش، یکی از دلایل مهم برای فروش خوب این بازی مربوط به ارائه تخفیف کریسمس بوده است.

در رتبه دوم جدول این هفته نیز بازی Call of Duty: Black Ops Cold War دیده می‌شود که البته در هفته قبل نیز در همین رتبه قرار داشت. پس از این بازی هست که Cyberpunk 2077 در مکان سوم دیده می‌شود؛ درواقع این بازی نسبت به هفته قبل شاهد حدود 80 درصد افت فروش بوده که با توجه به اخبار و حواشی گسترده‌ای که پیرامون مشکلات نسخه‌های کنسولی آن وجود داشت، طبیعی به نظر می‌رسد. این بازی درواقع همین حالا نیز به خاطر مشکلات فنی متعدد و آزاردهنده از فروشگاه دیجیتال پلی‌استیشن حذف شده و هم سونی و هم مایکروسافت، حاضر به پس گرفتن و بازپرداخت هزینه‌های بازیکنان شده‌اند. شما در ادامه فهرست کامل عناوین پرفروش هفته اخیر و منتهی به 19 دسامبر (29 آذر) در بریتانیا را مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است که این فهرست براساس فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها است.

  1. Assassin’s Creed Valhalla
  2. Call of Duty: Black Ops Cold War
  3. Cyberpunk 2077
  4. FIFA 21
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Spider-Man: Miles Morales
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Just Dance 2021
  9. Ring Fit Adventure
  10. Super Mario 3D All-Stars
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.