نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 دی 1399
ساعت 15:00

فروش 5٫7 میلیون نسخه دیجیتال CoD Black Ops Cold War در نوامبر

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید نشان می‌دهد که Call of Duty: Black Ops Cold War بیش از 5٫7 میلیون نسخه دیجیتال در ماه اول عرضه فروش داشته است.

موسسه سوپردیتا اخیرا آمارهای مربوط به درآمدها و فروش در صنعت گیم در مناطق مختلف جهان را برای ماه نوامبر منتشر کرده است. بر این اساس، مجموع درآمدها از فروش دیجیتالی بازی‌های مختلف در سراسر جهان، در ماه نوامبر 2020 از 11٫5 میلیارد دلار فراتر رفته است که به نوبه خود، حالا پر درآمدترین ماه در کل تاریخ صنعت گیم نیز محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن عرضه تعدادی از موردانتظارترین عناوین سال نظیر Call of Duty: Black Ops Cold War، ثبت چنین رکوردی چندان هم عجیب نیست.

پیرامون Call of Duty: Black Ops Cold War، سوپردیتا در بررسی خود گزارش کرده که این عنوان با فروش نزدیک به 5٫7 میلیون نسخه دیجیتال در نوامبر 2020، عملکرد مالی تحسین‌برانگیزی را به ثبت رسانده است. در ادامه گزارش به Call of Duty: Warzone نیز اشاره شده که موفقیت این بازی نیز ادامه دارد، و 2٫7 برابر بیشتر از Black Ops Cold War در این ماه بازیکن داشته است. Assassin’s Creed Valhalla که به گفته یوبی‌سافت بهترین آمار فروش هفته اول بین همه بازی‌های این فرنچایز را داشته، در گزارش سوپردیتا اشاره شده که فروش بازی در این مقطع حدود 1٫7 میلیون نسخه بوده که 50 درصد بیشتر از آمار مشابه Assassin’s Creed Odyssey بوده است.

در دیگر بخش‌های گزارش سوپردیتا، به آمارهای جالب دیگری نیز اشاره شده است؛ برای مثال میزان کل درآمدها در نوامبر 2020 حدود 15 درصد بیشتر از 2019 بوده و بازار بازی‌های موبایل نیز 9 درصد و بازی‌های پی سی نیز 22 درصد رشد درآمد به نسبت سال گذشته داشته‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.