نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 دی 1399
ساعت 18:00

Devolver Digital در سال 2021 پنج بازی جدید معرفی می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Devolver Digital به تازگی وعده داده که در سال 2021 قصد معرفی و ظاهرا عرضه پنج بازی جدید و هنوز رونمایی نشده را دارد.

استودیو مستقل Devolver Digital، مدتی پیش به صورت رسمی از چند بازی جدید از جمله Loop Hero، Shadow Warrior 3، Olija، Card Shark، Weird West و Boomerang X رونمایی کرد که با توجه به گزارش اولیه، قرار است در طول سال 2021 منتشر شوند. حالا جدای از این تعداد بازی جدید، شرکت اخیرا وعده داده که همچنان پنج عنوان دیگر از این شرکت وجود دارد که به صورت رسمی معرفی نشده، و قرار است در سال 2021 منتشر شوند.

این خبر که اولین بار از طریق حساب توییتری رسمی Devolver منتشر شده، البته هیچ اشاره‌ای به این پنج بازی معرفی شده نمی‌کند، ولی در پیامی جالب از مخاطبان می‌خواهد تا موردانتظارترین بازی از این بین را نام ببرند. در ارتباط با گمانه‌زنی پیرامون این بازی‌ها، این احتمال وجود دارد که یکی از آن‌ها محصول استودیو Beans باشد که در گذشته توسط کارمندان سابق یوبی‌سافت یعنی Gabriela Salvatore و Dean Evans تاسیس شده بود. پیرامون این تیم، قبلا تایید شده بود که اولین بازی این استودیو توسط Devolver Digital منتشر خواهد شد.

از Devolver Digital جدای از این پنج بازی، مجموعا شش بازی دیگر نیز در جریان رویداد جوایز بازی سال 2020 تایید شد، که شرکت مشغول کار روی آن‌ها است. در این زمینه ظاهرا Loop Hero اولین بازی آن‌ها در سال 2021 است که برای پی‌سی منتشر می‌شود. پس از این Loop Hero، Shadow Warrior 3، Olija، Card Shark، Weird West و Boomerang X نیز طبق اعلام قبلی قرار است در طول سال 2021 عرضه شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.