نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 خرداد 1399
ساعت 09:00

سازندگان در ویدیو اخیر Serious Sam 4 درباره گیم‌پلی توضیح می‌دهند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازندگان بازی Serious Sam 4، اخیرا ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر و پیرامون آن به صحبت پرداخته‌اند.

پس از مدت‌ها خاموشی، چند روز پیش سرانجام مشخص شد که طرفداران در چه زمانی می‌توانند شاهد عرضه بازی Serious Sam 4 باشند. تاریخ عرضه نیز البته به صورت دقیق فاش نشد و ما صرفا آگوست ۲۰۲۰ (مرداد - شهریور جاری) را به عنوان پنجره زمانی عرضه بازی برای پی‌سی و گوگل استیدیا می‌دانیم. پیرامون این بازی، اخیرا سازندگان در استودیو Croteam اقدام به انتشار ویدیو جدیدی کردند که در آن، به ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی اشاره و سکانس‌هایی هم از خود گیم‌پلی بازی پخش می‌شود. شما در ادامه این ویدیو که شامل صحبت‌های سازندگان درباره دشمنان، سلاح‌ها و سیستم مبارزات بازی است را مشاهده می‌کنید.

 

با در نظر گرفتن صحبت‌ها و نمایش‌ها، به نظر می‌رسد که طرفداران قدیمی سری از Serious Sam 4 راضی باشند و المان‌های آشنای مختلفی در ویدیو دیده می‌شود. سلاح‌های کلاسیک و همیشگی سری نظیر mini-gun، AA shotgun و assault rifle مثل گذشته بهترین سلاح برای از بین بردن دسته‌های پرشمار دشمنان است. همچنین در این بازی شاهد اضافه شدن سلاح‌های انفجاری نظیر rocket launchers و یک نوع cannon هم هستیم. در هر صورت، به نظر می‌رسد که Serious Sam 4 نیز وفاداری خوبی به گیم‌پلی پر هرج و مرج سری داشته و خصوصا طرفداران قدیمی‌تر می‌دانند که می‌شود چه انتظاراتی از بازی جدید داشت.

بازی Serious Sam 4 در مرداد - شهریور جاری برای پی‌سی و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. این بازی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.