نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 دی 1399
ساعت 18:00

کارگردان DMC 5 و Dragon’s Dogma از کار روی بازی جدید خبر داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Hideaki Itsuno کارگردان بازی‌های Dragon’s Dogma و Devil May Cry 5، کار روی پروژه جدید خود را تایید کرده است.

Hideaki Itsuno یکی از کارگردان‌های شاغل در کپ‌کام، سازنده برخی از بهترین و تحسین‌شده ترین عناوین این شرکت از جمله Dragon’s Dogma و Devil May Cry 5 است و با توجه به موفقیت این عناوین، دور از انتظار نیست که مطلع شویم او و تیمش این روزها مشغول کار روی پروژه تازه‌ای هستند.

پیرامون او و پروژه بعدی که از این کارگردان ژاپنی در دست ساخت است، Itsuno به تازگی در حساب توییتری رسمی خود اعلام کرده که پس از عرضه بازی Devil May Cry 5 Special Edition برای کنسول‌های جدید، بازیکنان می‌توانند این عنوان را تجربه و با کاراکتر Virgil بازی کنند. با این حال این پایان کار نیست چون او و تیمش این روزها به صورت همزمان، روی پروژه جدیدی کار می‌کنند. او البته اشاره کرده که این بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت بوده و گرچه تا عرضه فاصله بسیار زیادی دارد، ولی طرفداران می‌توانند منتظر رونمایی رسمی از آن باشند.

جالب‌توجه خواهد بود که اگر این بازی جدید، Dragon’s Dogma 2 باشد چون طرفداران مدت‌هاست که منتظر ساخت و عرضه این بازی هستند. در این رابطه Itsuno در گذشته گفته بود که ایده‌هایی برای بازی دنباله دارد و دوست دارد سرانجام روی آن پروژه کار کند. البته همان‌طور که گفته شد هنوز پروژه جدید این کارگردان مشخص نیست، ولی دنباله بازی Dragon’s Dogma قطعا می‌تواند یکی از احتمال‌های اصلی باشد. همچنین به بازی Dragon’s Dogma 2 در جریان لیک‌های اخیر کمپانی کپ‌کام نیز اشاره شده بود. درنهایت باید دید که پروژه جدید Itsuno در چه زمانی رونمایی می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.