نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 دی 1399
ساعت 15:00

حجم کل سه بازی ریبوت در Hitman 3 حدودا 100 گیگابایت است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یکی از سازندگان بازی Hitman 3، در این بازی حجم دیتای کل سه‌گانه سری ریبوت به حدود 100 گیگابایت پایین آورده شده است.

Hitman 3 به عنوان پایان دهنده خط داستانی Agent 47 در سری ریبوت، یکی از اولین بازی‌های بزرگی است که در سال 2021 منتشر می‌شود. IO Interactive از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که در این بازی خط داستانی که با بازی هیتمن سال 2016 شروع شده بود (موسوم به سه‌گانه the World of Assassination trilogy) به فرجام می‌رسد و البته لوکیشن‌های مربوط به هر سه بازی نیز قرار است در بازی سوم در دسترس باشند. پیرامون این موضوع که IO Interactive به چه صورت هر سه بازی را در یک بازی در Hitman 3 ارائه خواهد کرد، یکی از سازندگان اخیرا توضیحات جالبی داده است.

یکی از سازندگان بازی، اخیرا در ResetEra گفته که تیم آن‌ها از اینکه موفق شدند هر سه بازی در Hitman 3 را به صورتی ارئه کنند که حجم نهایی به حدود 100 گیگابایت کاهش پیدا کند خوشحال هستند. به گفته او هر سه بازی سری ریبوت به همراه بسته‌های محتوایی آن‌ها در حجمی حدود 100 گیگابایتی عرضه می‌شود. او همچنین گفته که با توجه به ارتقاهای صورت گرفته در موتور بازی‌سازی، محیط‌های مختلفی از دو بازی اول نیز حالا با گرافیک و جلوه‌های بصری بهتری قابل گردش هستند و بازیکنان درنهایت از نتیجه نهایی لذت خواهند برد.

بازی Hitman 3 قرار است در روز 20 ژانویه (1 بهمن) برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، PC و Google Stadia عرضه شود. نسخه قابل بازی به روش استریمی همچنین در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ نیز قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.