نویسنده: Sasan چهارشنبه، 15 تیر 1401
ساعت 07:35

تاریخ عرضه و ورزشکار روی کاور NBA 2K23 مشخص شد

5 از 5

در حالی که هنوز خبری از تغییرات ساختاری نسخه جدید سری NBA 2K نسبت به نسخه‌های قبلی نیست، سازندگان از تاریخ عرضه و ورزشکار روی کاور نسخه‌های ویژه NBA 2K23 رونمایی کردند. همان طور که قابل پیش بینی بود این بار علاقه‌مندان باید در نیمه‌های شهریور ماه، به طور دقیق هجدهم شهریور، آماده خرید جدیدترین نسخه از سری بازی بستکبال موفق استودیوی Visual Concepts شوند و قهرمان روی کاور این عنوان هم کسی نیست جز:

3999942 mj1

مایکل جردن که با شش مقام قهرمانی و پنج بار انتخاب شدن به عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های NBA یکی از شناخته‌ترین بسکتبالیست‌های تاریخ به حساب می‌آید، نسخه‌های Michael Jordan Edition و Championship Edition از بازی NBA 2K23 با چهره او روانه بازار خواهند شد. این بار هم به مانند دفعه گذشته که تصویر مایکل جردن روی نسخه‌ای از این مجموعه قرار گرفته بود (NBA 2K11) شاهد اضافه شدن بخشی به نام چالش‌های جردن به گیم‌پلی بازی خواهیم بود که بازیکنان باید تعدادی از عملکردهای بزرگی که جردن در طول دوران ورزشی موفقش از خود به جا گذاشت را تکرار کنند. بر اساس اعلام سازندگان 15 چالش خاص برای این بخش در نظر گرفته شده است.

بازی NBA 2K23 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان، ایکس سریز و رایانه‌های شخصی به همراه نسخه ویژه پلتفرم‌های همراه در دست توسعه است.  

Sasan | اخبار | 06/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.