نویسنده: Sasan چهارشنبه، 15 تیر 1401
ساعت 10:33

آمار تازه از موفقیت تجاری بازی Monster Hunter Rise

5 از 5

سری Monster Hunter در سال‌های اخیر بازگشت شکوهمندی به کنسول‌های خانگی داشته و با فروش فوق العاده خود تبدیل به پولسازترین فرنچایز حال حاضر شرکت کپکام هم شده است. این موفقیت با Monster Hunter Rise هم ادامه پیدا کرده و بر اساس جدیدترین اطلاعیه کپکام، این عنوان توانسته از فروش ده میلیون نسخه‌ای عبور کند. این موفقیت در شرایطی است که بسته الحاقی بزرگی تحت عنوان Sunbreak همین چند روز پیش برای این عنوان منتشر شد که در همین مدت کوتاه، به تنهایی از فروش دو میلیون نسخه عبور کرده است. تمامی این موفقیت‌های تجاری در شرایطی اتفاق افتاده که Monster Hunter Rise در حال حاضر در انحصار کنسولی نینتندو سوئیچ قرار دارد و فقط چند ماهی است که برای رایانه‌های شخصی هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بررسی Monster Hunter Rise هنگام عرضه برای رایانه‌های شخصی نوشتیم:

اگر ضعف واضح در بخش سمعی-بصری را در نظر نگیریم، Monster Hunter Rise بهترین محصول ممکن با استفاده از فرمول کهنۀ سری مانستر هانتر است که با دو سه ایدۀ تازه و ساده‌سازی برخی از بخش‌های وقت‌گیر، با ریتم سریع خود حلقۀ همیشگی گیم‌پلی را لذت‌بخش‌تر از گذشته کرده است.

باید اضافه کنیم که عرضه Sunbreak باعث افزایش تقریباً دو برابری بازیکنان همزمان Monster Hunter Rise رو پلتفرم استیم هم شده است.

Sasan | اخبار | 06/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.