نویسنده: Sasan پنج شنبه، 06 مرداد 1401
ساعت 05:08

جزئیات تازه‌ای از بازی Grand Theft Auto VI فاش شد

5 از 5

گفتن اینکه Grand Theft Auto VI احتمالاً مورد انتظارترین بازی ویدئویی تاریخ است، اصلاً حرف بیراهی نیست چرا که قسمت قبلی این فرنچایز که در سال 2013 به بازار آمد با فروش نزدیک به 170 میلیون نسخه دومین بازی ویدئویی پرفروش تاریخ به حساب می‌آید و به لطف بخش آنلاین به شدت پویای این اثر، در نزدیک به یک دهه‌ای که در اختیار علاقه‌مندان بوده تبدیل به درآمدزاترین محصول سرگرمی تاریخ شده که ماهانه میلیون‌ها کاربر را پای خود میخکوب کرده و میلیاردها دلار را به جیب مدیران Take-Two Interactive سرازیر می‌کند.

بر اساس جدیدترین گزارش درز کرده از فرآیند ساخت GTA VI توسط مجموعه استودیوهای Rockstar Games، بزرگترین تغییر این قسمت نسبت به نسخه‌های پیشین امکان کنترل یک شخصیت زن لاتین تبار به عنوان یکی از قهرمانان داستان است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که بخش داستانی بازی متمرکز بر زوج سارق بانکی است که روابط بین آن‌ها و ماجراجویی‌هایشان از سرگذشت Bonnie و Clyde الهام گرفته شده است. بدین ترتیب همانند قسمت پنجم احتمالاً بخش بزرگی از بازی به برنامه‌ریزی برای سرقت‌های بزرگ اختصاص خواهد داشت و احتمال بالایی وجود دارد که این بار به جای وقوع حوادث در یک شهر یا یک ایالت، قهرمانان تبهکار بازی به نقاط مختلف آمریکا سرک بکشند.

بر اساس نظر افرادی که به درز این اطلاعات کمک کرده‎اند، حداقل دو سال تا عرضه Grand Theft Auto VI فاصله داریم هر چند بیشتر گمانه‌زنی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که احتمالاً باید تا سال‌های 2025 و 2026 در انتظار تجربه این عنوان باشیم.

Sasan | اخبار | 28/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.