نویسنده: Sasan دوشنبه، 17 مرداد 1401
ساعت 17:00

از دو شخصیت جدید بازی Street Fighter 6 رونمایی شد

5 از 5

جدیدترین قسمت از سری مبارزه‌ای محبوب و به شدت موفق شرکت کپکام، Street Fighter 6، بر اساس اطلاعیه‌های اولیه قرار است در نیمه اول سال 2023 میلادی برای پلتفرم‌های Xbox Series، Playstation 4، Playstation 5 و رایانه‌های شخصی (از طریق استیم) منتشر شود و در حالی که هنوز به صورت رسمی از لیست شخصیت‌های در دسترس این عنوان رونمایی نشده، در مدتی که از معرفی اولیه این بازی گذشته شاهد انتشار اخبار و ویدئوهایی بوده‌ایم که برخی از مبارزان موجود را به صورت انفرادی معرفی کرده‌اند و امروز نوبت به یک شخصیت کاملاً جدید و یک شخصیت قدیمی که در نسخه قبلی غایب بود، رسیده است:  

Street Fighter 6 2022 08 08 22 001

Kimberly

کیمبرلی اولین شخصیت جدیدی است که به لیست مبارزان سری Street Fighter اضافه خواهد شد. کیمبرلی دوران کودکی ساده‌ای داشته اما نبوغ خود را با فارغ التحصیل شدن در سن پایین از دانشگاه به رخ کشیده و حالا به عنوان شاگرد خودخوانده Guy، به یادگیری فنون مرتبط با عالم نینجاهاست. او همچنین علاقه ویژه‌ای به هنر نقاشی خیابانی و فرهنگ عامه دهه 80 میلادی دارد.

Juri

جوری پیش از این در بازی Super Street Fighter IV دیده شده بود و با گذشت سال‌ها کماکان روحیه نیمه دیوانه و ماجراجوی خود را حفظ کرده و از آسیب زدن به افرادی که با او درگیر می‌شوند، لذت فوق‌العاده‌ای می‌برد. با توجه به سقوط M. Bison در قسمت قبلی، جوری انگیزه اصلی خود که انتقام از او بود را از دست داده و دقیقاً مشخص نیست که در ماجراجویی جدید خود به دنبال نیل به هدفی است.

Sasan | اخبار | 08/08/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.